Osoby regularnie korzystające z komunikacji tego nie odczują, bo bilet miesięczny nie podrożał (kosztuje 110 złotych na wszystkie linie). Jednak problemem pozostaje jakość usług MPK (awarie, prędkość podróżna, spóźnienia).
@LDevil: jak to nie??? Można było jeździć na bilecie MPK koleją pomiędzy stacjami w mieście. A teraz kupujesz bilet kolejowy na konkretną trasę plus za 1 zl na MPK. To nie to samo. Tak samo mogłeś na dobowym MPK jeździć pociągami po mieście.
@Reevder: kolejna maruda która nie zna realiów chełmskiej komunikacji miejskiej. Obecnie miasto firmę dotuje w wysokości 6.5 mln Sprzedaje bilety za 1 mln. To co to za różnica dotować firmę w wysokości 85% obecnie i wozić emerytow czy zapłacić 100% i wozić wszystkich zmniejszając ruch samochodów. W każdym mieście komunikacja miejska jest dotowana z budżetów miast.
Przecież każdy mieszkający we Wrocławiu może sobie założyć urbancard i kupić tani bilet miesięczny.
Miasto buduje nowe linie tramwajowe, prowadzi rekordowo dużo remontów, zamówione są dziesiątki nowych tramwajów, a te jeżdżące poddawane są remontom kapitalnym z montażem klimatyzacji.
We Wrocławiu jest najnowsza flota autobusów w Polsce.
Jako mieszkaniec Wrocławia nie narzekam - sam mam urbancard.
Firma Ewinner Sp. z o.o. przyjmuje na swojej stronie internetowej zakłady dotyczące liczby wykolejeń tramwajów w 2020 roku. Jeżeli postawimy 10 złotych na to, że w tym roku tramwaje z szyn będą wypadać więcej niż 100 razy będziemy mogli wygrać 16,72 zł.
Bardziej optymistyczny wariant dla pasażerów (czyli liczba wykolejeń mniejsza niż 100 w ciągu roku) jest mniej optymistyczny dla hazardzistów. W tym przypadku za postawienie 10 złotych możemy wygrać
Za to POstępowi breslauerzy mają POstępowego prezydenta Sutryka. W pierwszej turze go sobie wybrali, tak jak POstępowi stoliczanie wybrali zakompleksionego kurdupla Czaskoskiego.
Komentarze (203)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Jednak problemem pozostaje jakość usług MPK (awarie, prędkość podróżna, spóźnienia).
Komentarz usunięty przez moderatora
Miasto buduje nowe linie tramwajowe, prowadzi rekordowo dużo remontów, zamówione są dziesiątki nowych tramwajów, a te jeżdżące poddawane są remontom kapitalnym z montażem klimatyzacji.
We Wrocławiu jest najnowsza flota autobusów w Polsce.
Jako mieszkaniec Wrocławia nie narzekam - sam mam urbancard.
Komentarz usunięty przez moderatora
XD
Czytając ten wpis ma się wrażenie, że jesteś #!$%@?. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)