Po 5 latach prac wydaję swoją grę rpg - zwiastun Dungeon Legends 2
Cześć, chciałbym się pochwalić grą nad którą pracowałem przez ostatnie 5 lat (w sumie wyszło 3.5 roku pracy bez przerwy). To kontynuacja gry którą wydałem 7 lat temu na Androida, tym razem chcę ją wydać też na iOS i PC. Jeśli macie chwilę, zerknijcie na zwiastun i napiszcie co o tym myślicie :)
Lucass3d z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 191
Komentarze (191)
najlepsze
- fajny soundtrack
- niezłe modele jak na pracę solo
- temat dość wiele razy przewałkowany, gdybym miał ochotę na coś w stylu dungeon crawlera to na wyprzedaży kupię za 4-5-6 dyszek coś blisko AAA. Jak już mam czas żeby pograć, to pogram w coś...
Tak na dzień dobry wtopa z "ans" której zupełnie nie zauważyłem :/
Chyba masz rację co do długości - zrobię drugi trailer który będzie krótszy. Pozdrowienia.
@pawelstoja: to zrób lepszą, a za darmo to nawet ciężko w ryj dostać ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@pawelstoja: opinia opiera się na argumentach, a twoje argumenty to: "jest #!$%@?", czyli to jest zwyczajny hejt, więc nie będę się zniżał do twojego poziomu. Bez odbioru!
A tak z ciekawości. To skąd miałeś pieniądze żeby coś zjeść i zapłacić za prąd? Nie żebym był wścibski ( ͡° ͜ʖ ͡°)
spoko, dobre pytanie.
Mam 4x jakby co ;) Mam rodzinę, niedawno mi się urodziła córka:)
Co do 3.5 roku bez przerwy - w zasadzie miałem na myśli 3,5 roku pracy którą wykonałem w ciągu 5 lat. Przerwy były.
Na co dzień jestem licencjonowanym przewodnikiem po Trójmieście. Wypracowałem sobie taki model pracy - sezon pół roku, potem zima pół roku na pracę nad grą, potem znowu sezon
- za długi - skróciłbym do minuty/póltorej
- za wolno budowane napięcie - zacząłbym od mocniejszego pie*olnięcia, a potem uspokojenie i budowanie napięcia od nowa - ale nadal wszystko w obrębie minuty/póltorej
- na trailer mogłeś ukryć to UI, jeżeli gra wychodzi też na PC to na pewno masz wersje ze sterowaniem inputem bez tych strzałeczek i buttonów na ekranie, UI zasłania za dużo ekranu i psuje klimat
-
- trailer jest w zasadzie dla wersji mobilnej bo ona jest gotowa, tak jak mówisz dla PC zrobię drugi bez UI
- nie jestem mistrzem montażu więc chętnie słucham uwag, krótsze ujęcia przeciwników wykorzystam w drugim trailerze,
- graficznie starałem się wycisnąć co się da z możliwości sprzętowych telefonów, ale też z moich umiejętności
Dobrze jest też pokazać różne biomy... Cały trailer odgrywa się w bardzo monotematycznym lochu a na pewno masz chociaż kilka charakterystycznych lokacji w tych kilkunastu poziomach... Co z tego że 99%
Wygląda na całkiem ciekawy tytuł. Ktoś pisał, że warto dodać do trailera info, że jest aż 700 przedmiotów, niektórych by to zachęciło (np mnie). Sam nie jestem fanem dungeon crawlerów, ale na komórce
Czegoś takiego chyba jeszcze nie było na rynku, a brzmi jak coś co różne portale mogłyby podłapać jako ciekawostkę i zrobić darmową reklamę.
Za konsalting należy się 20tys. zł i działka dla @ahiPL ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W jedynkę przegrałem kilkanaście godzin, bardzo mi się podobała.
Dwójka wygląda też bardzo ciekawie, z pewnością w wolnej chwili zagram! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Strzałki dałbym z lewej strony, a skille na prawo. Wydaje mi się to jakoś tak bardziej naturalne.
Fajnie gdyby w opcjach była możliwość wyboru. Czy chcemy grać na strzałkach lub gałką
Trailer nie dłuższy 30-40 sekund, jak coś.
@Lucass3d: Takie literowki to mozesz wykryc przepuszczajac wszystkie stringi i lookupujac je w jakims dictionary.. Ja tak zrobilem w jednej mojej aplikacji bo podczas importowania wycielo mi wszystkie polskie litery (typowe problemy z UTF8). Bylo tysiace slowek do poprawienia.. Wiec zrobilem taka petle ktora zlookupowala wszystko i pokazala ktore slowa sa