Świetny symulator motocyklisty. Bardzo realistyczny, włączając w to wysoce możliwe scenariusze, w szczególności ten ostatni. Na 500-1000 sytuacji na pograniczu level master, zdarza się ta jedna feralna. Właściwie to jak iść na linię frontu.
@MatiHanys: Coś w tym stylu, taki dodatkowy elektroniczny obrotomierz. Zobacz, że tam mu kolory nachodzą od zielonego przez żółte, aż do tego migającego koloru na środku, który już wskazuje, że musi zmienić bieg.
@MatiHanys: @baetky: Tak, wskaźnik zmiany biegu. Bardzo przydatna rzeczy na torze. Kiedyś montowali akcesoryjne, teraz każdy ścig ma to fabrycznie. Można go skonfigurować przy jakich obrotach co ma migać.
Dokładnie czegoś takiego się spodziewałem. #!$%@?ł i sobie myślę "ta, ciekawe co będzie jak się okaże, że na końcu jest jakiś korek albo wypadek i będzie musiał wyhamować z 200 w 2 sekundy". Duża prędkość to przede wszystkim dwa zagrożenia: brak czasu na reakcję przy przeszkodzie oraz dużo poważniejsze konsekwencje w razie utraty panowania nad pojazdem. Poślizg przy 90km/h i przy 200km/h, to są dwie zupełnie inne sprawy.
@Iudex: ja jadąc samochodem 180km/h i widząc lekkie wzniesienie że nie widze co jest za nim to już mam noge na hamulcu, a tu chłop na dwukołocu tak zapieprzając prosi sie o śmierc, w takiej sytuacji nawet najlepszy refleks nie pomoże bo to są ułamki sekund
Komentarze (313)
najlepsze
Selekcja naturalna
Duża prędkość to przede wszystkim dwa zagrożenia: brak czasu na reakcję przy przeszkodzie oraz dużo poważniejsze konsekwencje w razie utraty panowania nad pojazdem. Poślizg przy 90km/h i przy 200km/h, to są dwie zupełnie inne sprawy.