„Szkło kontaktowe” ma więcej widzów niż „W tyle wizji”
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” w tym roku śledzi średnio 650 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami 528 tys. osób. Większą widownię ma „W tyle wizji ekstra”, które ogląda 549 tys. widzów.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 63
Komentarze (63)
najlepsze
Ale w oglądając szkło kontaktowe i tę ich bufoniadę i pseudointeligencki sarkazm też wywala mi żenanometr.
Programy gówniane, propaganda z obu stron, walka o tępych polaków głosy dzięki którym wygrani będą mogli kraść przez 4 lata. Oczywiście nie dłużej - może dlatego właśnie wojna gangsterów jest tak intensywna, bo czasu mało.
Weź kup ten lek bo jesteś chory i #!$%@?,
c.b.d.u.
A 'w tyle wizji' to w ogóle jakies nieporozumienie dla tłuczków.
@Funky__Koval: Ten @Funky__Kova to pedał? Tak wyglada. Tylko pytam, niepolitycznie