Trolejbusy są fajne. Łączą wszystkie wady tramwajów i autobusów. Tramwajów - potrzebują trakcji i nie pojadą bez niej (tak, wiem, są takie z bateriami które mogą robić objazd np. zakorkowanej przez wypadek ulicy. Autobusu - jadą po drogach i stoją w korkach bo nie mają wydzielonego torowiska.
Sam lubię trolejbusy, taki folklor kilku polskich miast.
@antek_akrobata: @progressive: Nie wiem jak teraz - ale jeszcze w latach 90 ulica Lubartowska i jej okolice były jedną z głównych miejskich "żulerni" gdzie o utratę zębów i portfela było bardzo łatwo.
@antek_akrobata: no bo tak jest, cała Lubartowska do tego miejsca na zdjęciu (ul. Zamojska) to praktycznie slumsy, obdrapane wszystko, nic ciekawego. Jedynie co jakoś wygląda to droga od początku deptaka, przez bramę krakowską do zamku. @czarnoziem: ale on ma rację. @hawat: dużo się nie zmieniło, jest trochę bezpieczniej ale i tak wszystko szare i obdrapan e.
Trolejbusy marki Ursus posiadają dodatkowy napęd w postaci baterii akumulatorów, co umożliwia im pokonywania 5 km odcinków tras nie wyposażonych w trakcję trolejbusową. Są to pojazdy niskopodłogowe, o długości 12-metrów, wyposażone w klimatyzacją przestrzeni pasażerskiej oraz monitoring. Dodatkowo posiadają automaty do sprzedaży biletów, a na siedzeniach umieszczona jest dedykowana tapicerka zawierająca wzór miejski.
Komentarze (86)
najlepsze
Tramwajów - potrzebują trakcji i nie pojadą bez niej (tak, wiem, są takie z bateriami które mogą robić objazd np. zakorkowanej przez wypadek ulicy.
Autobusu - jadą po drogach i stoją w korkach bo nie mają wydzielonego torowiska.
Sam lubię trolejbusy, taki folklor kilku polskich miast.
Jedynie co jakoś wygląda to droga od początku deptaka, przez bramę krakowską do zamku.
@czarnoziem: ale on ma rację.
@hawat: dużo się nie zmieniło, jest trochę bezpieczniej ale i tak wszystko szare i obdrapan e.
Ilość - 38 szt.
Trolejbusy marki Ursus posiadają dodatkowy napęd w postaci baterii akumulatorów, co umożliwia im pokonywania 5 km odcinków tras nie wyposażonych w trakcję trolejbusową. Są to pojazdy niskopodłogowe, o długości 12-metrów, wyposażone w klimatyzacją przestrzeni pasażerskiej oraz monitoring. Dodatkowo posiadają automaty do sprzedaży biletów, a na siedzeniach umieszczona jest dedykowana tapicerka zawierająca wzór miejski.
Solaris Trollino 12MB
Ilość - 20 szt.
Pierwsze w Lublinie trolejbusy z
Kurde całe życie mówiło się na to szelki