Boeing 727-100 z 1965 roku - widok z kokpitu podczas lądowania
Praktycznie zero automatyki, sama "walka" z samolotem przy użyciu wolantu i pedałów
- #
- #
- #
- #
- #
- 130
- Odpowiedz
Praktycznie zero automatyki, sama "walka" z samolotem przy użyciu wolantu i pedałów
Komentarze (130)
najlepsze
O godz. 15:20 piloci zgłosili awarię do wieży w Sioux City. W międzyczasie swą pomoc w sterowaniu samolotem zaproponował pasażer – Dennis E. Fitch, który był instruktorem lotów na DC-10. Stan maszyny zszokował Fitcha: był on niezwykle doświadczonym pilotem, ale nigdy nie zetknął się z sytuacją całkowitej utraty wszystkich trzech
Na zdjęciu Boeing 737-248 francuskich linii czarterowych Euralair. Rok 1990. Ta maszyna lata do dziś (dla Peruwiańskich Sił Powietrznych), choć ma już 52 lata. Rozpoczęła w 1969 roku dla irlandzkich linii Aer Lingus. Przez ten cały długi okres służyła dla dwunastu towarzystw lotniczych. Jest to najstarszy samolot z rodziny 737 będący w ciągłej służbie.
źródło: comment_1617525870jjUaAEIVhQewHeO7PKKpuj.jpg
Pobierzźródło: comment_1617541373QxqeWX7YeSYZ4qz08fKTYB.jpg
PobierzManualne lądowanie polega na robieniu wszystkiego ręcznie i "walce" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tu lądowanie dużo nowszego B737, też w full manualu.
Jedynie w NG jest jeden element który można tak nazwać: kontrola ciągu.
źródło: comment_1617527878EIDizT8th95ThVQMH17qD2.jpg
Pobierz