Jak powstają NACZEPY Wielton? - Fabryki w Polsce
W tym odcinku zobaczycie jak pracuje fabryka Wielton. Naczepy, przyczepy i zabudowy samochodów ciężarowych polskiej marki Wielton można spotkać na drogach całej Europy. Firma, powstała w 1996 roku i obecnie jest jednym z trzech największych producentów w Europie. Postanowiliśmy...
Longiniusz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 104
- Odpowiedz
Komentarze (104)
najlepsze
jest moc
i forma odnosi sukcesy na rynku polskim i światowym
Światowy potentat nam rośnie
1) W firmie chaos - od pożarów lakierni sławnych na całą Polskę po te pożary mniej medialne. Notorycznie pozostawiane paletami drogi pożarowe - firma długi czas cierpiała na brak miejsca ale o tym dalej.
2) Pełno naczep wraca na gwarancje - w ostatnim czasie to kilkudziesiętni przyrost procentowy.
3) Firma zarabia głównie tak jak koncerny zachodnie - czyli na taniej sile roboczej. Tania montownia.
4) Podczas epidemii liczba dziwnych ruchów zarządu to jakieś nieporozumienie - od kontenerów w których tłoczą się pracownicy podczas końca i początku zmian po przenoszeniu pracowników na 15/16 etatu itd. Osoba od której mam informacje podaje, że wypłata z 4200 zł na rękę zeszła do 1800 zł bo firma „podczas epidemii ma problemy”. Szkoda, że z zyskami się tak
Myślisz, że w innych fabrykach jest lepiej? Mam doczynienia z jedną duża firmą automotive, która ma w Polsce fabryki i to co się tam dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie.. książkę można by o tym napisać. Psychiatryk połączony z cyrkiem.