@kolejnekontonawypok: Jak dla mnie jest świetny, ale tylko dopóki trzymasz się liniowego głównego wątku i co ciekawszych "żółtych" questów pobocznych. Ma bardzo przyjemny system walki i skrypty sprawiają wrażenie ciekawego żywego świata.
Ale w momencie, gdy zejdziesz z tej drogi albo spróbujesz zagrać ponownie, to faktycznie gra nie ma nic więcej do zaoferowania. Okazuje się, że miasto jest jedynie martwym tłem, a wybory fabularne są bez znaczenia. Sam główny wątek też
Trzeba było więcej kasy pakować w diversity i jego promowanie oraz trzeba było więcej ludzi zatrudniać ze względu na diversity, a nie umiejętności. To szybciej by padło.
@durielek2: zatrudnianie ze względu na kolor skóry, płeć, orientację zbiera żniwa w nie jednej już firmie. od kiedy przestały się liczyć kompetencje, ale to że w firmie czarnych musi być tyle samo co białych to świat stanął na głowie i obecnie mamy tego skutki praktycznie wszędzie, cały świat niszczy sam siebie. ale lewak tego nie dostrzeże bo ma mózg ściśnięty nienawiścią do normalnych ludzi
@europekrjk: u mnie w firmie korpo IT jest z gory powiedziane ze musi byc 50% kobiet menadzerow i dyrektorów. #!$%@? ze one nic nie ogarniaja i sa tepe jak but i trzeba gadac z ludzmi z danych zespolow bo z nimi nic nie mozna ustalic. Ach nie mowiem ze zespoky to 90% faceci?
Szkoda tej gry, serio. Niektóre rzeczy wyglądają i są świetne - takie jak choćby kreacja artystyczna. Zarówno graficzna (na ultra z RT w 4k gra wyglądała cudownie, a szczegółowość tekstur pozwalała na obserwowanie pojedynczych nici na ubraniach modeli postaci), jak i wizualna (wertykalne, przytłaczające miasto ozdobione neonami), muzyczna (<3). Fabuła imo też była okej, jej przedstawienie też. Questy poboczne świetne. Kreacja świata i scen w których się poruszamy - git (tzn prawie
@Przegrywek123: ja bym powiedzial ze 90% budzetu to poszlo ale na marketing i tworzenie hajpu, a 10% na gre. Zadma firma nie stracila tak bardzo zaufania u graczy jak redzi z cyberpunkiem. Koszmar ze taki aset mozna spuscic w kiblu.
@Przegrywek123: Zgadzam się. Lubię tę grę, ale jest mi zwyczajnie żal całego zmarnowanego potencjału. Zwłaszcza że śledziłem wcześniej wydawane przez twórców informacje i mam świadomość, jak wiele obietnic nie spełnili. Nikt nie będzie siedział przy Cyberpunku tak długo, jak przy Wiedźminie, bo tu świat jest zwyczajnie pusty.
Niestety przy okazji CP2077 wyszła cała januszowatość CD Projekt - preordery przesłoniły im rozum i sprawa się rypła.
Wystarczyło - a mieli kasy na koncie po sufit - przełożyć grę na czas jej całkowitego ukończenia i wtedy rozbić bank tak finansowo jak i prestiżowo - a tak nie przeczę zarobili i to sporo ale nie wiem czy na tyle aby odkupić zaufanie które legło w gruzach.
@qwe_: No jeśli dla CD ważniejsze są wykopki niż jakość gry to nie mam pytań. Z drugiej strony CD zanim cokolwiek chlapnęło o terminach mogło by się wcześniej 2 razy zastanowić.
@Sharpboy: Weź to jeździć w cudzysłów. To trudno nazwać jazdą. Osobiście wole biegać po napie niż wsiadać do samochodu - jazda jest tak #!$%@?, że szkoda słów.
Gralem na premiere i dobrze sie bawilem na pc. Gameplay byl na prawde ciekawy, fabularnie natomiast nie wessalo mnie tak bardzo. Skonczylem gre i tyle. Nie ma tu zadnego replayability.
Obiektywnie, wcale nie bugi, ale : 1. wątek główny to zaledwie 20+ h 2. główny(5 zakończen)+poboczne+duża część zleceń od fixerów (które często są fedexami) to 30-35h 3. opowieść jest płytka 4. nie ma nawet po co się pobująć po mieście I tyle. To nie dlatego bo: lewacki, bugi czy wszczepy średnie. Po prostu historia i poboczne są słabe.
Jedynie 2 zdania dotyczą istoty sprawy ("kto miał zagrać ten zagrał, inni czekają", "single player wciśnięty w otwarty świat"). Temat interesujący - wywód w filmiku szkolny.
Mi się nie śpieszy. Poczekam rok, dwa, trzy - aż będzie wersja 1.15, w którą gra się przyjemnie, a gra będzie kosztowała 30-50 zł. Wtedy też będzie się dało kupić odpowiednią kartę graficzną.
Po co na siłę sobie psuć wrażenia już teraz, skoro można się później w pełni cieszyć z gry, w której fabuła i oprawa artystyczna jest super (z tego co czytam).
Kibicowałem CDP bo polski producent i w ogóle, ale mam teraz nadzieję, że upadną i sobie głupi ryj rozwalą jako nauczka dla innych. I w zasadzie tak w głębi to w dupie mam, że to rodzima firma, bo ja osobiście i tak nic z tego nie mam, a może dzięki temu kolejny developer się zastanowi zanim wyda niedorobiony, przehajpowany produkt tylko po to, żeby ogolić mnie z kasy. Sram im na łeb,
Przestańcie powielać te kłamstwa, że za dużo na reklamę za mało na produkcie, ponieważ fakty mówią jasno to nie w reklamę i produkcji był problem tylko w zarządzie, którzy pomimo sygnałów z odpowiednich działów, żeby nie wypuszczać jeszcze gry zrobił to, takie są fakty, mniej pieniędzy na reklamę czy więcej na produkcje nie zmieniłby niczego, bo zarząd i tak by wydał nie dopracowany produkt, to oni są winni dlatego przestańcie powielać kłamstwa,
Patch 1.2 się spóźnia już miesiąc, darmowe DLC to chyba w innej galaktyce na razie są. Obiecany support popremierowy jakby „leży”, rozszerzenia fabuły to nawet nie ma o czym myśleć. Szkoda - zmarnowany potencjał, ktoś dobrze napisał że kochamy CP77 za to jaką grą miał/mógł być a nie jaka na ten moment jest.
Niestety redsi polegli po wielkich sukcesach, poczuli kasę i pycha oraz rutyna ich zjadła. Niestety zapomnieli czemu odnieśli sukces. Historia jakich wiele... Teraz albo wrócą do korzeni albo będą kolejną wytwórnia gniotów.
@mARTin_ZRH: raczej wytwórnią gniotów bo fachowcy i pasjonaci z tego cyrku odeszli, a wiedźmina 4 zrobią po najniższej linii oporu i zapewne będzie to dobra gra z ciekawą fabułą, ale z pewnością nie będzie to gra przełomowa.
@mARTin_ZRH: Jedynym sukcesem Pajeetów z Indii i Saszek z Ukrainy, którzy pracowali przy Cyberpunku było zatrudnienie w CDP. Z ekipy która robiła Wiedźmina 3 zostało może z 5%.
@bin-bash: oczywiscie ze nie; wiekszosc tych kobiet jest od HRu lub od grafiki a zdjecie zrobiono z okazji dnia kobiet, ale to juz nie pasuje w narracje ze kobiety odpowiadaja za cale zlo tego swiata
Pamiętam jak pisałem przed premierą No Preorders to mnie minusowali bo to przecież CDprojekt i będzie dobrze wszystko git. Pozdrawiam całą Legnicę dobry przekaz leci
Komentarze (331)
najlepsze
Ale w momencie, gdy zejdziesz z tej drogi albo spróbujesz zagrać ponownie, to faktycznie gra nie ma nic więcej do zaoferowania. Okazuje się, że miasto jest jedynie martwym tłem, a wybory fabularne są bez znaczenia. Sam główny wątek też
Wystarczyło - a mieli kasy na koncie po sufit - przełożyć grę na czas jej całkowitego ukończenia i wtedy rozbić bank tak finansowo jak i prestiżowo - a tak nie przeczę zarobili i to sporo ale nie wiem czy na tyle aby odkupić zaufanie które legło w gruzach.
@Sharpboy: Weź to jeździć w cudzysłów. To trudno nazwać jazdą. Osobiście wole biegać po napie niż wsiadać do samochodu - jazda jest tak #!$%@?, że szkoda słów.
W takim razie polecam build oparty na broniach i sandevistanie albo kerenzikovie. Headshoty w zwolnionym tempie są satysfakcjonujące
https://www.reddit.com/r/LowSodiumCyberpunk/comments/kgw6te/cyberpunks_gameplay_sucks_yeah_sure/
1. wątek główny to zaledwie 20+ h
2. główny(5 zakończen)+poboczne+duża część zleceń od fixerów (które często są fedexami) to 30-35h
3. opowieść jest płytka
4. nie ma nawet po co się pobująć po mieście
I tyle. To nie dlatego bo: lewacki, bugi czy wszczepy średnie. Po prostu historia i poboczne są słabe.
Temat interesujący - wywód w filmiku szkolny.
Mi się nie śpieszy. Poczekam rok, dwa, trzy - aż będzie wersja 1.15, w którą gra się przyjemnie, a gra będzie kosztowała 30-50 zł. Wtedy też będzie się dało kupić odpowiednią kartę graficzną.
Po co na siłę sobie psuć wrażenia już teraz, skoro można się później w pełni cieszyć z gry, w której fabuła i oprawa artystyczna jest super (z tego co czytam).