W 2014r. miałem wypadek, jechałem Jeepem Commanderem który umówmy się z kartonu nie był, wyleciała sarna, jechałem ok. 100km/h, próbowałem ją ominąć, poślizg, auto stanęło bokiem i poszło prosto w słup energetyczny. Ten zachował się jak przecinak, gdyby nie to, że uderzył samochód tyłem to bym tego komentarza nie pisał. Ile mogło być w momencie uderzenia? z 50km/h? Daje do myślenia.
@Strupzdup: większość dróg przebiega przez tereny leśne, gdybym miał wszędzie jechać 50 (a nie jeżdżę) to dziękuję. Poza tym jebnąłem ją na zdjeździe z ekspresówki, obok mały zagajnik tylko. Jakaś zagubiona sztuka
@PochlaniaczWilgoci: gdyby słup zatrzymal sie ns sztywnej karoserii to Twoje przytrzymane pasem ciało musialoby sie zatrzymać rownie szybko, wyszedłbyś na tym gorzej.
przy okazji chciałbym pokazać samochód Holden Commodore, czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Przy zderzeniu czołowym składa się jak harmonijka ( ͡°ʖ̯͡°)
@TomGruz: To był test ściany do zderzeń, a nie samochodu. W bagażniku było 6 worków z cementem. A samochód został rozpędzony do 200 km/h, o ile pamiętam.
@Fzhut: @SilnikGolfa: Zdjęcia sugerują że drzewo go uderzyło na wysokości tylnych siedzeń a nawet tylnej osi, pewnie temu przeżył - gdyby miał jakichś pasażerów z tyłu to oni by polegli. A w tym teście wali centralnie przednimi drzwiami.
Z tego co ostatnio czytałem, to w Volvo XC90, od momentu wprowadzenia na rynek najnowszej wersji, nie zarejestrowano ŻADNEGO wypadku z udziałem tego samochodu gdzie pasażerowie owej fury zginęli by lub odnieśli ciężkie obrażenia. Czy to oznacza, że nikt nie #!$%@?ł bokiem w drzewo tym autem? A może system SIPS Volvo daje tak radę? Może właściciele VOLVO tak nie #!$%@?ą ¯\_(ツ)_/¯
Komentarze (226)
najlepsze
Gx
O mam 20 latek drzewo i samochód.