Wczoraj Alior Bank omyłkowo usunął mi główne konto wraz ze wszystkimi danymi, kartami do których miałem podpięte subskrypcje oraz pieniędzmi.
Jak widać na załączonym obrazku, pracownik skopiował zły numer konta ze składanej ponad miesiąc temu dyspozycji - ich formatka wymaga podania dwóch rachunków, do zamknięcia i do przelewu środków.
![595878335a67514142684d78_16146725410Fb8PKy9NEbbGX6iZ4KjD7.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595878335a67514142684d78_16146725410Fb8PKy9NEbbGX6iZ4KjD7.jpg)
Niestety obawiam się, że kart i tak nie da się przywrócić, jedyne pocieszenie, że nie miałem na tym koncie wszystkich środków i mam jeszcze co jeść bo tych też nie chcą zwrócić póki co, generalnie nic się nie da zrobić, reklamacja złożona, telefony na infolinię nic nie dają, będą rozpatrywać zgłoszenie do 60 dni ヽ( ͠°෴ °)ノ
Na facebooku odsyłają na infolinię, na infolinii mówią, że nie są w stanie pomóc i sprawy przyspieszyć ani co gorsza podać przybliżonego terminu realizacji.
Pomyślałem, żeby przynajmniej ostrzec innych nieświadomych klientów przed tą wyższą kulturą bankowości. Brak profesjonalizmu i odpowiedniego formularza do składania takiej dyspozycji oraz obojętność na zaistniałą sytuację jest porażający - dodam, że jestem ich wieloletnim klientem. Jakieś pomysły gdzie jeszcze można z tym uderzać, media branżowe, rzecznicy praw klienta?
Komentarze (269)
najlepsze
źródło: comment_1614676027uBqxHGQtT3WGtE08JAFcVw.jpg
Pobierzźródło: comment_16146760034FOq3FKJi1ADQPGfBGoYUC.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Ogólnie bank powinien cie przeprosić i zadośćuczynić ewidentny błąd swojego pracownika który naraził cie na szkody pieniężne do można łatwo wykazać ale to już po poradę prawną najlepiej sie udac, a w tym kraju i tak banki ciężko ruszyć. No ale rzecznik finansowy to podstawa.
Polecam Ci, to co pierwszy mirek. Dodatkowa idź do placówki. Przedstaw sprawę randomowemu doradcy(zapewne: "Nic więcej nie mogę dla Pana zrobić"). Ważne aby zarejestrował reklamację, z której chcesz mieć wydrukowaną z podpisem swoim oraz doradcy(+ pieczątka). Następnie komunikujesz, że chcesz rozmawiać z dyrektorem placówki. Mając w ręce pismo z złożoną reklamacją wystarczy, że
źródło: comment_1614677708rK7KF2Xxg0S8Ya75YuXYZp.jpg
Pobierzźródło: comment_1614759286LflQXBcNo2JqcpAOmL62yf.jpg
Pobierz