Facebook manipulował danymi o skuteczności reklam.Szefowie serwisu nie reagowali
Menedżerowie najwyższego szczebla w Facebooku wiedzieli o tym, że w jego systemie reklamowym tkwi błąd związany z zawyżaniem skuteczności reklam, jednak nie podjęli żadnych działań by to naprawić - wynika z dokumentów ujawnionych podczas procesu toczącego się pomiędzy Facebookiem a reklamodawcami.
Zegarmistrz_Swiatla z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 62
Komentarze (62)
najlepsze
To nie był żaden błąd tylko funkcja. Błędem zaczęli to nazywać w momencie jak ktoś to odkrył.
No skoro decydowali się na reklamy, których znając prawdziwy zasięg być może by nie kupili, to jak nie naraził? Ta kasa mogła być wykorzystana na podjęcie skuteczniejszych działań reklamowych (choćby skupienie się na innym targecie użytkowników w przypadku reklam na fejsie). Jedyny problem jest taki, że nie da się ocenić jakie to były potencjalnie straty.