Morawiecki dalej broni podatku reklamowego
Mateusz Morawiecki twierdzi, że podatek od wpływów reklamowych nawet w obecnym, mocno krytykowanym kształcie „nie ograniczy swobody wypowiedzi i nie uderzy w medialny pluralizm”. - Wręcz przeciwnie, może złamać oligopol międzynarodowych molochów, które dominują na polskim rynku mediów...
rafpal z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 167
Komentarze (167)
najlepsze
Jako "zwrot, czasu przekazu reklamy na korzyść odbiorcy "
To powinno zadowilić "wolnośc słowa" mediów TVN, Polsat, Trwam itp.oraz wzbogacić odbiorców.
Wilk syty i owca cała.
Szydło była 100x lepsza.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Oho, słuchaj czerwony towarzyszu. Stracą wszyscy, no może poza kundlami władzy. No ale zapomniałem przecież podatku cukrowego też nie płacą ludzie tylko sklepy c'nie?
@Wielki_Atraktor: Outstanding move.