Pomykam służbową scalą 1.0TSI 115km. Ogólnie to nie jest źle, turbina robi swoje i nawet się odpycha to. Tylko problemem jest spalanie. Co z tego, że to 1.0 skoro spalanie jest takie same jak kiedyś. Może jakbym dziadkował to jakiś tam zysk by był, ale przy normalnej dynamicznej jeździe czy już nie mówiąc o jeździe autostradą 140-150 to jakoś tej ekonomii nie widać. Średnie spalanie mam między 7 a 8 litrów. Dieslem
@wonsztibijski: do 1,6 HDI dolewasz? no to chyba jakiegoś gruza masz, albo sam zajechałeś. mam już trzeci HDI, 1,6 i 2,0 i moi koledzy też mają i nikt z nas nie ma problemów z olejem. przebiegi powyżej 200, bo firmowe.
Jak motoryzacja dla ciebie to tylko 4 koła i kierownica
@xUnf: Bo taka jest prawda. Auto to tylko narzędzie i ma służyć, dowieźć z punktu a do b, fotel ma nie kłuć w dupę, klimatyzacja przyjemnie chłodzić, części mają być tanie. Z takiego założenia wychodzi większość zmotoryzowanych. Majętny miłośnik motoryzacji lubiący gęsią skórkę wybierze sobie coś innego.
Jestem uczulony na wszystkie te eko śilniczki, ani mocy ani brzmienia, niebezpieczne przy wyprzedzaniu bo zanim zdecyduje sie ruszyć to można kawę zaparzyć (tak, nawet z redukcją biegów). Od kiedy mam V6 z 380km moje życie stało sie lepsze.
A tymczasem Hyundai zatwierdził Elantrę na Europę - jak dobrze pójdzie, to spotkamy tam SmartStream 2.0 140KM, do tego IVT i prócz błękitnego nieba, nic mi dzisiaj niepotrzeba. Prawdopodobnie moje nowe auto. Będzie świetna.
Zamiast 2.0 mogą dać 1.5 DPI, też będzie ok, a nawet hybrydkę łyknę ;]
Cena - na razie nieznane, ale patrząc na ceny w Korei i USA to za coś rozsądnie wyposażonego trzeba będzie zapłacić z 90-100K, start
@Student_AWAS: ja niestety ale Hyundaia juz nigdy nie kupie, w 2016 roku kupiłem nowe i40 oczywiście w salonie, po roku wyszła mi rdza na dachu, w salonie nie chcieli mi tego pomalowac na gwarancji, a zaklad ubezpieczeniowy stwierdził ze to wada fabryczna. Samochód kupowałem w Katowicach (chamska obsługa, szef serwisu stwierdził ze musze samochód kocem przykryć i trzymać w garażu, stwierdził że rdza powstała od uderzenia kamyka na autostradzie). Na
@Student_AWAS: samochód z produkcji, a co do ph nie łączyłbym tego bo w innych samochodach nie mam tego problemu, tam po prostu materiał był słaby bo sypało sie doslownie malymi kawałkami ale systematycznie, mimo tak jak mówiłem samochód byl używany praktycznie tylko po autostradzie, miasto widział bardzo rzadko.
@TerazPolska123: Producenci bardzo chcieliby żebyś w to wierzył. Cały artykuł nadaje się do podtarcia tyłka, na 8 aut wymienionych w artykule 4 są z marek które słyną z rabatów dochodzących do 25% cen katalogowych, a w artykule porównano... ceny katalogowe. Za 60 tys. spokojnie da się kupić pełnoprawnego kompakta jak Astra, Megane, Cee'd, i30 - w podstawowej wersji. Ta podstawowa wersja będzie miała 100-120 KM (większość z 3 cylindrów ale
Nie cieszy mnie to, ale auta sa coraz lepiej wyposazone, choc to dlugi temat. Polecam Friedmana w tym temacie:
I nie, Friedman nie poparl co2 taxu, tylko pokazal jak mozna robic to taniej. Ogolnie europa tostara proca, niedlugo bedzie coraz drozej, bo neutralnosc klimatyczna 2050. Szykujcie sie eurorobaki, szykuje sie wild ride.
Najlepiej kupujcie hkt - hyundai kia toyota z azjatyckich fabryk. Jakosc, dobra cena, wykonanie. Eurotrash tego nie ma. Tylko hkt.
@Student_AWAS: w Europie dzieje sie bardzo ekonomicznie nieciekawie, kto sie dorobil przed laty to ma szczescie, teraz naprawde coraz bardziej to wyglada na 0 growth. Wszystko bedzie z roku na rok drozec, a to przez przepisy unijne, a to przez brak specjalistow bo mlodzi nie chca sie uczyc bo przeciez pensje trzeba zrownywac... a samych mlodych jest jak kot naplakal. Szkoda, bedzie kilka straconych pokolen.
@przekret512: co ty #!$%@?, jeśli nie ma wojny i komunizmu to zwykły obywatel zawsze może się dorobić. Zazwyczaj nie na etacie, ale da się. Teraz jest rewolucja cyfrowa więc śmiem twierdzić że łatwiej się dorobić niż kiedykolwiek wcześniej.
Wszystkie auta z artykułu mają silniki 999cm3 i ok 100KM i nie jeden ma 3 cylindry. Na pewno jeździ się takimi autkami dobrze bo turbo doładowanie robi robotę, a ciężkie te samochody nie są, ale ciekawe jaka jest trwałość tak wysilonych silników?
@Old_gamer1988: W prasie przez dziennikarzy to wszystkie te silniki są chwalone, ale jak obiektywna i niezależna od przemysłu i dystrybutorów są dziennikarze samochodowi to wiemy. (⌐͡■͜ʖ͡■) Tylko czas pokaże jak te silniki się sprawdzą w praktyce.
@zzapal: to chyba jeździłeś nim tylko po placu xD moja kobieta ma fiestę Active z tym silnikiem i przejechane 18 tys km. Autko z tym silnikiem jest dynamiczne, można bez problemów wyprzedzać, dobrze wyciszone i ekonomiczne bo w cyklu mieszanym ma spalanie 6,4 gdzie jeździ głównie po mieście i okolicach. Do dźwięku silnika też się przyczepić nie mogę i jest napewno przyjemniejszy jak 1.0tsi. sam od lat jeżdżę Fordami, aktualnie
Dlatego ja nie mam samochodu. Starym sztruclem z użytku nie mam zamiaru jeździć, bulić grubych dziesiątek tysięcy mnie mnie nie stać, a kredytu na zabawkę nie mam zamiaru brać. W Europie samochód to zabawka dla bogatych, no chyba że mieszkasz na odludziu, ale ja mieszkam w centrum Wawy.
@Rabke ile masz dzieci? Ile km do rodziców? Mama zdrowa? Masz jakieś hobby oprócz grania? Sorry, fajnie żyć bez auta, ale zrozum innych. Jesteś wyjątkowy.
Komentarze (639)
najlepsze
Porównałeś diesla do benzyny. To dobrze jak benzyna pali tyle co diesel a przy tym nie jest dieslem.
@xUnf: Bo taka jest prawda. Auto to tylko narzędzie i ma służyć, dowieźć z punktu a do b, fotel ma nie kłuć w dupę, klimatyzacja przyjemnie chłodzić, części mają być tanie. Z takiego założenia wychodzi większość zmotoryzowanych. Majętny miłośnik motoryzacji lubiący gęsią skórkę wybierze sobie coś innego.
Zamiast 2.0 mogą dać 1.5 DPI, też będzie ok, a nawet hybrydkę łyknę ;]
Cena - na razie nieznane, ale patrząc na ceny w Korei i USA to za coś rozsądnie wyposażonego trzeba będzie zapłacić z 90-100K, start
źródło: comment_1610289368nDvI4ukr2LWO3MLGOi2UjY.jpg
PobierzUNIA DAJE....
Za 60 tys. spokojnie da się kupić pełnoprawnego kompakta jak Astra, Megane, Cee'd, i30 - w podstawowej wersji. Ta podstawowa wersja będzie miała 100-120 KM (większość z 3 cylindrów ale
I nie, Friedman nie poparl co2 taxu, tylko pokazal jak mozna robic to taniej. Ogolnie europa tostara proca, niedlugo bedzie coraz drozej, bo neutralnosc klimatyczna 2050. Szykujcie sie eurorobaki, szykuje sie wild ride.
Najlepiej kupujcie hkt - hyundai kia toyota z azjatyckich fabryk. Jakosc, dobra cena, wykonanie. Eurotrash tego nie ma. Tylko hkt.
Tylko czas pokaże jak te silniki się sprawdzą w praktyce.
Sorry, fajnie żyć bez auta, ale zrozum innych. Jesteś wyjątkowy.