Cyberpunk się już zwrócił, od dziś zaczyna generować zyski
Należności z przedsprzedaży "Cyberpunka 2077" przewyższyły nakłady związane z jej produkcją i promocją.
dj_mysz z- #
- #
- #
- #
- 388
- Odpowiedz
Należności z przedsprzedaży "Cyberpunka 2077" przewyższyły nakłady związane z jej produkcją i promocją.
dj_mysz z
Komentarze (388)
najlepsze
I gracie z RTX na ultra i zadnych bugow poza typowymi premierowymi które naprawią w kilku latkach nie uswiadczyłem. A gra jest miooooooooodna.
https://www.youtube.com/watch?v=QriTZ0k98oY
Tyle że nie rozumiem jednego: dlaczego przy tworzeniu postaci, a zaraz potem przy samym odpaleniu gry, w 'scenie' przed lustrem - grafika jest tak kiepska? Tzn. jakby postrzępiona, zblurrowana. Myślałem że coś jest nie tak - ale potem problemu już nie było. Dziwne że zwalili tak na samym początku.
No i jeszcze lekki żal, bo
A to nie były czasem po prostu efekty? Sporo ludzi o nich pisze i wolą je wyłączyć.
https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTp8sSRCuZP-S84yBlnoZh_d3XJZYo8vv5vsvICaX_s5PiQ-ucnV-9bbDl7i0tn5muDu-2uGLagDsEe/pub
- Lewitujące przedmioty, papierosy i kubki zostają w powietrzu
- Kolizje nie zawsze działają - otwarte drzwi samochodu przecinają ściany, samochody NPC znikają w blokadach
- Audycje radiowe i telewizyjne miewają pourywane zdania
Poza tym jest git. To z kilku godzin zabawy.