Flixbus anuluje przejazdy i nie chce zwrócić środków.
hej, chciałbym Was ostrzec przed firmą przewozową Flixbus która anuluje przejazdy mniej niż 24h przed odjazdem. Anuluje, i nie chce później zwrócić pieniędzy pomimo że wypełniłem wniosek o ich zwrot. Po kolei: 1 najpierw przychodzi sms że odwołują przejazd. 2. Wchodzę w link i wypełniam...
panpytanie z- #
- #
- 94
Komentarze (94)
najlepsze
Super biznes bulwo, tylko po co, jak znowu odwołają mi kurs? xD
Tam jakiś mistrz marketingu musi przebywać, złoty PR
Na jeden dzięn 3 razy przekładałam godzine. Mam taki problem, że obśmiewam sobie firmę, z której chciałam skorzystać, która nie potrafi wykonać proponowanej usługi na 3 tygodnie przed planowanym odjazdem anuluje wiekszosc połączeń na tej trasie i w dodatku jeszcze błaźni sie jakimis voucherami.
Nie jest to
Do 30 dni jak nie odpowiedza na reklamacje (w której zadasz zwrotu na konto) tzn że ja uznali.
@sawes1:
W przypadku zwrotu pełnowartościowego towaru - tak.
Tylko, że z prawnego punktu widzenia - w ogóle nie mają żadnego obowiązku takiego zwrotu przyjmować, więc jest to tylko i wyłącznie ich dobra wola.