@SmakoszKotow: Bo sie ciągnie. AI czy nie, interpolacja z ~25 do 60 klatek na sekunde jest mało sensowna bo trochę ponad co drugą klatkę algorytm musi zgadywać. Biorąc pod uwagę stosunek istniejących informacji do efektu końcowego jest on w pewien sposób imponujący ale nie zmienia to faktu, że nie jest idealny.
Klasycznym objawem tego typu zgadywanek jest wyolbrzymianie ruchów co jest dodatkowo potęgowane w kreskówkach gdzie ruch jest również przerysowywany
@slums: Kreskówki mogły być rejestrowane w 24 czy tam w 25 klatkach, ale to nie znaczy ze tyle klatek miały. Bardzo często miały np 16 czy 18 klatek w sekundzie. Więc to jeszcze bardziej skomplikowane jak piszesz.
stały klatkaż animacji to miały raczej animacje kinowe z większym budżetem.
Nie jesteś. Pomimo, że z początku sam czułem, to co już zostało wytłumaczone, dlaczego jest to teoretycznie złe, ale jak coś działa, ale jest głupie, to już nie jest głupie. Zapomniałem o niedorobkach, bo się szybko przyzwyczaiłem. I można to nadal lubić pomimo wszystko rozumiejąc, dlaczego się technicznie nie powinno. Nie widzę sensu wmawiania komuś na siłę, że mu nie wolno się z czegoś cieszyć. Ale technicznie warto wiedzieć, dlaczego się to
@Uprzedzenie: doceniam ale podziękuje :) już widzę oczami wyobraźni jak pierwsze dwie minuty oglądam w nowej jakości a potem mam w------e i na jakość i na film ¯\_(ツ)_/¯
To trochę jak z prezentowaniem możliwości kolumn głośnikowych/słuchawek na youtube. Jak ktoś ma monitor z odświeżaniem >= 144hz to te filmiki 24 fps wyglądają jakby lagowały, ale na dobrym tv plazma/oled z odświeżaniem 60hz kinówki z 24fps wyglądają bardziej "filmowo". Ale świat idzie do przodu, niedługo te oledy będą miały w standardzie 240hz. Jakiś czas temu był podobny problem z produkcjami czarno-białymi, że po koloryzacji będą odbierane gorzej. Dzisiaj "Sami swoi", czy
Komentarze (200)
najlepsze
Bo sie ciągnie.
AI czy nie, interpolacja z ~25 do 60 klatek na sekunde jest mało sensowna bo trochę ponad co drugą klatkę algorytm musi zgadywać. Biorąc pod uwagę stosunek istniejących informacji do efektu końcowego jest on w pewien sposób imponujący ale nie zmienia to faktu, że nie jest idealny.
Klasycznym objawem tego typu zgadywanek jest wyolbrzymianie ruchów co jest dodatkowo potęgowane w kreskówkach gdzie ruch jest również przerysowywany
stały klatkaż animacji to miały raczej animacje kinowe z większym budżetem.