Lepiej by od razu nałożyli na gościa zakaz prowadzenia patologicznej działalności, a kierowcy zabrali uprawnienia. Skoro opłaca się płacić kary i dalej jeździć zdezelowanymi ciężarówkami z 50 t obciążenia, to znaczy że kary są 10x z niskie. Najpierw mówienie, że "tak trzeba robić", bo "terminy", a później płacz i zgrzytanie zębów, że polskie "super konkurencyjne firmy" nie są mile widziane w normalnym świecie, czyli w UE.
@neurochirurg: Ta scania wygląda na bardzo zadbanego pushera 6x2, więc gdzie tutaj twoje "zdezelowane"?
I 50 ton obciążenia na OSIEM osi to dla ciebie taka tragedia, że kary są 10x za niskie? Ten zestaw przystosowany jest do ogromnych ciężarów, a nie śmiesznych 50 ton.
W UE 50 ton obciążenia i stonogi TO NORMA CZŁOWIEKU, bo to normalny świat, świat w którym nie rypie się 40 tonowymi 5 osiami pięc razy, tylko
A te dwie środkowe osie w jakim celu są skoro są podniesione? Przy opuszczonych raczej nie byłoby możliwości skrętu. ze ten zestaw można rozdzielić na dwa?
@nototenteges: to jest naczepa dwuczęściowa, jazda z opuszczonymi wszystkimi osiami w takiej naczepie wg. prawa jest nielegalna bo to jakbyś ciągnął dwie naczepy na raz
Kary są za niskie dla nich. Niszczą drogi, wjeżdżają pod zakazy, nie zakrywają pryzm, jeżdżą przeładowani! U mnie to taka plaga że już myślę żeby kupić sobie drona i zdjęcia ciężarówek z odkrytym ładunkiem wysyłać do ITD.
@kokosik: Gdzie stonoga ci niszczy drogę? Nacisk na oś jest mały, a niestety trzeba wozić i ciężkie rzeczy.
Drogi mamy do 11.5 tony nacisku na oś, 40 ton może ważyć 5 osiówka, a tutaj 10 ton więcej waży aż 8 osiówka, takie coś jest na zachodzie absolutną normą i przestań srać żarem gostek.
@Bijelodugme: Teraz idź zobacz jakie śmieszne są naciski tridemowej osi. Te śmieszne maksymalne 40 ton nie bierze się znikąd, tonaże osobne na osie również są małe i dalekie od zaleceń UE.
Prawdę mówiąc, 99% 2 osiówek w tym kraju codziennie non stop przekracza dopuszczalny nacisk osi.
Wobec przewoźnika wszczęte zostanie postępowanie administracyjne.
500 złoty kary dla przewoźnika, utrata prawa jazdy za stanowienie zagrożenia dla kierowcy, zarobek na przeładowanym tirze 25 000 zł na czysto, dziękuje dobranoc
Po Australii duzo wieksze jezdza, to samo w Rosji czy Chinach i jakos sie nikt nie zesral ;) Wiekszy tonaz to mniej transportow, wieksza ekologia i mniejsze emisje ;)
Komentarze (24)
najlepsze
I 50 ton obciążenia na OSIEM osi to dla ciebie taka tragedia, że kary są 10x za niskie? Ten zestaw przystosowany jest do ogromnych ciężarów, a nie śmiesznych 50 ton.
W UE 50 ton obciążenia i stonogi TO NORMA CZŁOWIEKU, bo to normalny świat, świat w którym nie rypie się 40 tonowymi 5 osiami pięc razy, tylko
Komentarz usunięty przez moderatora
Drogi mamy do 11.5 tony nacisku na oś, 40 ton może ważyć 5 osiówka, a tutaj 10 ton więcej waży aż 8 osiówka, takie coś jest na zachodzie absolutną normą i przestań srać żarem gostek.
Prawdę mówiąc, 99% 2 osiówek w tym kraju codziennie non stop przekracza dopuszczalny nacisk osi.
500 złoty kary dla przewoźnika, utrata prawa jazdy za stanowienie zagrożenia dla kierowcy, zarobek na przeładowanym tirze 25 000 zł na czysto, dziękuje dobranoc