#AMICA Laureat Nagrody spuszczania klienta w kiblu.
Chcesz być dobry i kupić od swoich, nie warto (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Customer Service w tej firmie to MIT. Cudem dodzwoniłem się raz do kierownika - w pozostałych 70-80 razach dostałem informację, że to niemożliwe, że rozmawiałem z kierownikiem. Jest lato, a serwis fabrycznie nowej lodówki trwa ponad MIESIĄC.
21.05 zakup lodówki
27.05 podłączenie lodówki
29.05 awaria lodówki
01.06 zgłoszenie awarii
09.06 wizyta serwisanta
16.06 po codziennym odbijaniu piłeczki na infolinii, ostateczny kontakt z Kierownikiem Serwisu Krajowego
17.06 przesłanie "notki" po wielu ponagleniach z serwisu do odpowiedniego działu Amica
18.06 informacja, że nasza nowa lodówka "się produkuje" i na magazynie będzie 27.06 xD
29.06 po dobijaniu się na infolinii informacja, że "niestety jest poślizg"
03.07 50 telefonów później, lodówka "może" będzie w przyszłym tygodniu
Widocznie firma produkuje lodówkę jak przyjdzie jedno zamówienie. Inaczej firma stoi xD
Komentarze (6)
najlepsze