Szyba jest grzana, w jednym miejscu widać że to żarzenie degraduje dalej pęknięcie - tak jak w lokomotywach - szkło pokryte jest metalizacją - zapewne dla odladzania. Nie mogli wyłączyć ogrzewania widząc co się dzieję? Z pewnoscią na wypoczku jest miłośnik lotnictwa co rozwieje watpliwości :) (proszę wołać)
@Loutbox: Na pewno powinno się wyłączyć podgrzewanie - tak jest w QRH. Co tutaj się konkretnie stało? Nie mam pojęcia, nie jestem ekspertem, ale jest chyba kilku mireczków latających na 737, którzy pewnie będą wiedzieli ( ͡°͜ʖ͡°)
@creative1222: Z dwa lata do tyłu przed odlotem kleili skrzydlo w samolecie, w ktorym siedzialem. Prawie zawalu dostalem, ale pozniej wyczytalem ze jednak to normalny zabieg heh
@WykoZakop ta metoda jest nawet zapisana w dtr-ce samolotu i jest w pełni zgodna ze sztuką już nie pamiętam w jakich dokładnie sytuacjach się stosuje taśmę na poszyciu ale często ją stosują
A po co w opisie znaleziska dopisałeś sobie "w boeingu 737" skoro to informacja nieprawdziwa i zapewne chciałeś wzbudzić zszokowanie tym zabiegiem że taki wielki samolot i awaria ( ͡°͜ʖ͡°) @ntat ten żar na szybie to widoczne uszkodzenie wiązki podgrzewającej szyby.
Lecąc 850km/h z ciśnieniem prawie 5x mniejszym na tych 10tys m i bądź co bądź będąc w pewnym tunelu areodynamicznym od kształtu kadłuba, to czy po totalnym pęknięciu ta szyba strzeli na pilota czy jednak ciśnienie wyssa ją na zewnątrz?
Komentarze (75)
najlepsze
@creative1222:
Zatem oddajemy głos do studia. Halo, halo Mietku oddaję ci głos. Halo, halo Franku dziękuję za głos. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Afrobiker: Zacznij używać interpunkcji, nieuku.
Latać, obserwować.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Speed_tape