Mieszkam zaraz obok tego miejsca i to jest dramat. Nie da się po Krakowie normalnie przejechać bo wszędzie zwężenia, z 3 pasów robią 1 np. na dietla bo resztę trzeba zamalować farba. Rozumiem ze to niby ma poprawić bezpieczeństwo ale dlaczego nikt nie wpadnie na pomysł robienia przejść dla pieszych nad jezdnia albo pod nią. Za dużo by to kosztowało ? Przecież wtedy minimalizuje się ryzyko praktycznie do 0 a ruch na
@hebul-pebul: A chciałbyś jako pieszy zasuwać po schodach przy każdym skrzyżowaniu? Jest to uciążliwe szczególnie dla osób starszych, dlatego takich rozwiązań się zwykle nie stosuje. A tam gdzie sie stosuje np. w krk np. Lubomirskiego ludzie wolą przebiegać przez 4 pasy, niż iść na około i jeszcze tunelem...
@hebul-pebul: @heartbrakerr: Bo robi się tunel dla samochodów a pieszy chodzi bez kombinacji. Schody i wiadukty dla pieszych robiono za komuny i jest to rozwiązanie kosztowne i bezsensowne.
Jak ten gość piszczy :D Już nie mówiąc o tym, że sam spowodował jedną z tych "niebezpiecznych" sytuacji bo zatrzymał się przed przejściem mimo, że nikt nie przechodził, a gość chciał wjechać na pas którym on się poruszał, bo jak sam wcześniej wspomniał dopiero co wprowadzili taką zmianę, więc pewnie nawet lokalni kierowcy nie spodziewają się tam nagle zmiany organizacji ruchu. A typ w okularkach zatrzymał się i macha łapami - najgorszy
Albo jakaś wybitna dzicz jest w tym Krakowie, albo materiał zmontowany z tysiąca godzin. W innych miastach aż tak nagminnie się chyba tak nie dzieje. Inne miasta, jaka jest wasza opinia?
@Lubie-po-polsku: ogólnie dzieje się tak, bo to rozwiązanie jest świeże, a duzo kierowców jeździ na pamięć i nawet nie patrza na znaki, na dodatek jest to źle odbierana zmiana w społeczności kierowców na tyle ze są petycje o odwołanie inżyniera ruchu.
@Cinos: jak będziesz miał więcej lat albo chore nogi to będziesz inaczej mówił o kładkach. Dla wielu osób wejście po schodach to męczarnia. Każdy stopień to ból. A windy jak są to często zdemolowane.
@Rasteris: to będę wtedy jeździć autem, no chyba że będą rządzić takie zjeby, to bede musial rowerem w wieku 80 lat jeździć, bo nie będzie ulic, pasów ruchu, tylko rowerki i zwężenia
Jak by tam stanął z kamerą Bastian Obsztyfitykultykiewicz i przekazywał nagrania 24h do płokułatuły to by się ślepe kury nauczyły obserwować otoczenie. Ale najlepszym batem było by zwiększenie kwot mandatów np. z 200zł do 1000zł i to samo z punktami karnymi
@Pepek84: Za każde wykroczenie powinno się zabierać PJ, ale na czas proporcjonalny do zagrożenia. Dla wielu kara finansowa nic nie znaczy i jest elementem kosztów używania auta. Można to urządzić tak że policjant nakazuje odstawić auto na chodnik z zakazem zabierania go i kierowca deponuje kluczyki do odebrania np. po tygodniu na komendzie zaś kierowca dalej jedzie tramwajem lub taksówką. Jak się boi o auto to może zawezwać lawetę po czym
Przecież to jest tak #!$%@? wymyślone i oznaczone, że wcale mnie nie dziwi, że ludzie srają na te linie na drodze. Oczywistym jest, że gdyby była jasna informacja o skręcie w lewo, kierujący zmienili by pas. Prowadzący to kretyn, który jeszcze celowo blokuje możliwość zmiany pasa i rozkłada ręce - ja je załamuję.
3:13 - prowadzacy mowi, ze na pewno nie bedzie wyprzedzac bo zbliza sie do przejscia Po czym wykonuje manewr wyprzedzania tuz przed i na przejsciu dla pieszych :D
@waporyzer: Po to i dlatego: "3:13 - prowadzacy mowi, ze na pewno nie bedzie wyprzedzac bo zbliza sie do przejscia Po czym wykonuje manewr wyprzedzania tuz przed i na przejsciu dla pieszych :D"
@Owoc12: żeby się nie zleciało stado z widłami pod domem właściciela za to, że mechanik wybrał się jego pojazdem na jazdę próbną. Mała szansa? Owszem, ale jest.
Komentarze (438)
najlepsze
A typ w okularkach zatrzymał się i macha łapami - najgorszy
@Lapidarny: Przez linię ciągłą i obszar wyłączony z ruchu... Korona by mu z głowy nie spadła jakby pojechał prawidłowo.
Można to urządzić tak że policjant nakazuje odstawić auto na chodnik z zakazem zabierania go i kierowca deponuje kluczyki do odebrania np. po tygodniu na komendzie zaś kierowca dalej jedzie tramwajem lub taksówką. Jak się boi o auto to może zawezwać lawetę po czym
Po czym wykonuje manewr wyprzedzania tuz przed i na przejsciu dla pieszych :D
"3:13 - prowadzacy mowi, ze na pewno nie bedzie wyprzedzac bo zbliza sie do przejscia
Po czym wykonuje manewr wyprzedzania tuz przed i na przejsciu dla pieszych :D"