MEN zmieniło treść lekcji o klimacie. Autorzy nie pisali nic o pozytywach...
Bzdury klimatyczne w filmie opublikowanym przez MEN były wynikiem zmian, które do scenariusza wprowadzili “eksperci” z resortu. W oryginalnym planie lekcji chemii, przygotowanym przez firmę Learnetic SA, nie było ani słowa o korzyściach płynących z globalnego ocieplenia...
DanielPlainview z- #
- #
- #
- #
- #
- 96
Komentarze (96)
najlepsze
Mądrzy ludzie w Polsce zostali, ale - i tu masz słuszność - nie są zatrudniani w PIS, bo posiadają RiGCz i nie będą się intelektualnie prostytuować za pieniądze podatników, skazując się na ostracyzm środowiska naukowego, dziennikarskiego, sędziowskiego (niepotrzebne skreślić). PIS jest niczym zły sen - sen dla karierowiczów i klakierów partyjnych zaiste piękny, ale każdy, kto oleju w głowie ma choć trochę, wie, że ten sen kiedyś przeminie i później
“Z uwagi jednak na rozbieżne stanowiska badaczy zjawiska globalnego ocieplenia, Ośrodek Rozwoju Edukacji zawiesił tymczasowo wyświetlanie tego materiału na platformie epodreczniki.pl "
Czyli zamieścili ten materiał z kontrowersyjnymi tezami ponieważ w środowiskach naukowych nie ma do tej pory konsensusu na temat skutków ocieplenia, po czym zdjęli