@marek-wozniak-750: @marek-wozniak-750: wstyd, bo w zatłoczonym mieście rower miejski to ważne uzupełnienie komunikacji miejskiej a ta w każdym mieście jest dotowana
@marek-wozniak-750 jakoś na świecie wszystko można, ale przyjdzie taki cebulak i powie że nie potrzebne bo jak on sam nie używa to na co to komu ¯_(ツ)_/¯ szkoda czasu na dyskusje
Smutna sprawa. Szczególnie że jednak troche się za to płaciło a ludzie naprawdę korzystali. Ja niestety byłem za wysoki i kolana bolały po paruset metrach. Miałem to jako prepaid. Przydawało się wieczorem podjechać kawałek gdy najbliższy tramwaj był za 20 minut. Może mnie zwyzywacie od komuchów, ale w interesie miasta jest by takie rowery były. Mniej zatłoczone MPK, być może nawet mniej aut. A nie każdy ma opcję trzymać swój rower (wynajmowanie
@wbielak ja mam 2 rowery :p. Ale wolę 10zl rocznie zapłacić podatku więcej by więcej ludzi jeździło rowerami miejskimi. Będzie luźniej w mpk i na ulicach
@wbielak aby było mniej samochodów, mniej ludzi w mpk, mniej ludzi u lekarzy. Jest to rodzaj wspólnego dobra jak np budowanie parków. Mogę spytać: dlaczego miasto buduje park skoro nie lubię chodzić do parku. Bo ludzie skorzystają.
Wszelkie tego typu "inwestycje" obliczone są na to żeby chapnąć publiczny pieniądz, wywiązać się w minimalny sposób z ustaleń (albo i nie) i zniknąć. Ewentualnie operację powtórzyć.
@szyp: Przecież tak zawsze działa komuna. Po prostu hołota nie potrafi przyjąć do wiadomości, że jak coś jest wspólne to nikt tego nie szanuje więc cały czas pompuje miliardy cudzych złotych w jakieś księżycowe pomysły rodem dla debili.
Z resztą był tu kiedyś artykuł jak banda kretynów topiła miejskie hulajnogi albo je zostawiała na dachach a banda innych kretynów kwiczała, że to niegodziwe żeby wystawiać za to mandaty bo przecież zapisy
@szyp: Taka natura ludzka. Kapitalizm jest tak silny jak najsilniejsze ogniwo a komuna tak silna jak najsłabsze. Jeden żul może zasrać tramwaj za miliony złotych a ta "pro społeczna" hołota nadal pieprzy że powinno się wyrzucić wszystkie standardy moralne i etyczne do kosza bo "wszyscy równi" a później w tym transporcie publicznym śmierdzi jak w chlewie.
Do tego jedynym problemem jest to, że "źli ludzie" będą się krzywo patrzyli na żulika
Zapewne ten problem można jakoś racjonalnie rozwiązać. Rower to pojazd ekologiczny, klasyczny samochód już nie. Jazda na rowerze pozytywnie wpływa na kondycję i zdrowie, jazda autem już nie bardzo. Samochód w centrum miasta to spaliny, korki, brak miejsc do parkowania i brak terenów do relaksu dla mieszkańców (bo parkingi gdzieś muszą być). Racjonalne rozwiązanie to zamknięcie centrów dla samochodów i wtedy taki rower miejski (nie mówiąc o prywatnym) będzie miał ogromne wzięcie.
@sylwke3100: Nie sezon, na sezon to oni tylko rowery chowali. Teraz zwinęli stacje, i maile wysyłali, żeby im podać numer konta do zwrotu nadpłaty i informowali, że od teraz Zarząd Dróg i Transpotu jest administratorem danych osobowych. Nie wiem czy umowa się skończyła czy ją zerwali. Pewno skończyły się dotacje bo wszędzie te rowery miejskie są z publicznych pieniędzy płąconych niemieckiej firmie next bike.
Komentarze (170)
najlepsze
Może mnie zwyzywacie od komuchów, ale w interesie miasta jest by takie rowery były. Mniej zatłoczone MPK, być może nawet mniej aut. A nie każdy ma opcję trzymać swój rower (wynajmowanie
Ewentualnie operację powtórzyć.
Z resztą był tu kiedyś artykuł jak banda kretynów topiła miejskie hulajnogi albo je zostawiała na dachach a banda innych kretynów kwiczała, że to niegodziwe żeby wystawiać za to mandaty bo przecież zapisy
Do tego jedynym problemem jest to, że "źli ludzie" będą się krzywo patrzyli na żulika
@Miii_Kiii: Mówisz o stronie a STRONIE