Od kwietnia podatek cukrowy. Zmiany w projekcie po "konsultacjach"
Mający wejść w życie z początkiem kwietnia br. tzw. podatek cukrowy od dosładzanych sztucznie napojów zamiast zmienić nawyki żywieniowe Polaków, uderzy w ich producentów i rynek reklamowy. Zdaniem ekspertów najwięcej stracić mogą producenci markowych napojów, bo w obliczu potencjalnych...
Khaine z- #
- #
- #
- #
- #
- 209
- Odpowiedz
Komentarze (209)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@Tarec: taka mała podwyżka nie wpłynie na decyzje konsumentów, bo jest ona nie zauważalna (tanie cole też pójdą z ceną do góry, więc różnica i tak będzie taka sama, lub podobna) ten podatek niby wprowadzają pod przykrywką tego, żeby dbać o ludzi żeby tyle cukru nie #!$%@?, a prawda jest taka, że chcą sobie podreperować dziurę budżetową.