Sieć sklepów Dino rośnie szybciej niż Biedronka bez dużych kampanii reklamowych
W 2019 roku sieć marketów spożywczych Dino Polska otworzyła 243 nowe sklepy, podczas gdy Biedronka uruchomiła tylko 102 nowe placówki. Jej przychody regularnie rosną - dynamika jest dwucyfrowa, a klientów przybywa, mimo że firma w ogóle nie reklamuje się w szeroko zasięgowych mediach.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 237
Komentarze (237)
najlepsze
na showup pokazując cycki więcej by zarobiły
Ale znam za to dziwaczne historie byłych i obecnych pracowników związane z warunkami pracy w tej sieci.
Absurdalne oczekiwania przy minimalnej pensji.
Jednak bardzo nie spodobały mi się godziny otwarcia marketu w sylwestra - otwarty do 22:00. Rok temu było to samo, wysłalem nawet do nichh maila, ale bez odpowiedzi. Po prostu szkoda mi było pracowników (nie mam tam nikogo z rodziny ani znajomych).
Komentarz usunięty przez moderatora