Sieć sklepów Dino rośnie szybciej niż Biedronka bez dużych kampanii reklamowych
W 2019 roku sieć marketów spożywczych Dino Polska otworzyła 243 nowe sklepy, podczas gdy Biedronka uruchomiła tylko 102 nowe placówki. Jej przychody regularnie rosną - dynamika jest dwucyfrowa, a klientów przybywa, mimo że firma w ogóle nie reklamuje się w szeroko zasięgowych mediach.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 237
Komentarze (237)
najlepsze
Nie kupowałbym ani kiełbas/wędlin ani tych "sałatek" a'la kaczy żer/ryb w sosie salsa. Zawsze z tym badziewiem był problem, mieszanie świeżego i psującego się itp.
Od tamtej pory wolę jechać na wieś i kupić pół świniaka i mieć spokój.
Zresztą każdy kto popracuje niekoniecznie w dino ale innym jakimś podobnym sklepie nie kupi wędlin już w "promocji" / z daleka
@martzuss: I dlatego bierzesz pół świniaka #!$%@? wie skąd, który #!$%@? wie jak długo tam leżał, w którym #!$%@? wie co jest XD
Chyba nie ma świeższego i pewniejszego towaru niż ten ze sklepu w miastach, bo tam to zajebiście szybko towar schodzi, a do tego jest najczęściej kontrolowany. A najgorsze gówno to ma Krycha w wiejskim
https://zsp.net.pl/walcz-o-wyplate-nadgodzin-od-sieci-dino