No i spoko- przynajmniej są uczciwi. Lepiej żeby przesunęli premierę i dokończyli produkt na premierę, niż poszli jak reszta w dobie sprzedawania wersji beta i "niech se potem frajerzy dociągają 50GB paczki, żeby to w ogóle chodziło stabilnie"
@kaganiec_oswiaty: Tyle że każdy wiedźmin w momencie (i tak opóźnionej) premiery był festiwalem bugów i wersją beta którą potem wydawali w miarę połataną jako Edycję Rozszerzoną. Z tą gierką będzie dokładnie tak samo
To wychodzi na to, że powtórka scenariusza z Wiedźmina 3. Na mody pewnie nie ma co liczyć bo zapewne silnik i narzędzia dalej nie skończone.
@slums: Wątpię aby były narzędzia do tego silnika. Po wiedzminie 2 dali sobie spokój z koncepcją łatwomodowalnego silnika. Okazało się, że red engine nie jest dobrym silnikiem do modowania.
@Variv: Zabawne jest to, jak szybko ludzie zapomnieli i wybaczyli obietnice "modowalności takiej jak ma Skyrim". Bo dokładnie to obiecywali jeszcze ze 3 miesiące przed oryginalną datą premiery.
Potem prawda wyszła na jaw bokiem. Jakiś facet podwinął im płytę z demem z któregoś pokazu i zuploadował edytor datowany na Luty 2015 wraz z xmlem z project trackera, w którym kamienie milowe od silnika i edytora były datowane później niż premiera w Maju także o czym my mówimy.
CDP zawsze miał problem z programistami od silnika bo Gamedev jest dla programistów na tym poziomie zbyt stresujący i za mało płatny więc rozwój silnika nigdy nie nadążał za potrzebami. Takich kwiatków obiecany a nigdy dostarczonych jest więcej (jak np
Nie wiem co niektórzy sobie myśleli. To, że przesuną premiere było praktycznie pewne - 3 miesiące przed premierą nie ma w ogóle marketingu, cisza, zero, nic. Wymagań sprzętowych również nigdzie nie podali. Ale spokojnie, zaraz wszyscy i tak będą spowrotem nahypowani, wystarczy jakieś jedno pozytywne posunięcie cedepu, tak jak pisałem dwa dni temu o tu:
@Fiktorianin: Half-Life: Alyx ogłosili miesiąc temu, premiera w marcu, a tutaj też nie ma żadnego marketingu prócz jednego zwiastuna. Więc różnie z tym bywa.
@kot_do_drzwi: to to jest jakaś afera? Ja #!$%@?. To jest gra dla dorosłych, w świecie Cyberpunka jak koleś z wielkim #!$%@?, chce być babą z cyckami i wielkim #!$%@?, to jest babą z cyckami i wielkim #!$%@?.
Komentarze (418)
najlepsze
@kaganiec_oswiaty: ja sobie spokojnie czekam na 2022 Cyberpunk2077 GOTY ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Cóż, jak to mówił Shigeru Miyamoto - Opóźniona gra kiedyś będzie dobra a ta wyrzucona za drzwi pośpiesznie już nigdy.
Ciekaw jestem tylko jak giełda przyjmie tego newsa.
@slums: Wątpię aby były narzędzia do tego silnika. Po wiedzminie 2 dali sobie spokój z koncepcją łatwomodowalnego silnika. Okazało się, że red engine nie jest dobrym silnikiem do modowania.
Potem prawda wyszła na jaw bokiem. Jakiś facet podwinął im płytę z demem z któregoś pokazu i zuploadował edytor datowany na Luty 2015 wraz z xmlem z project trackera, w którym kamienie milowe od silnika i edytora były datowane później niż premiera w Maju także o czym my mówimy.
CDP zawsze miał problem z programistami od silnika bo Gamedev jest dla programistów na tym poziomie zbyt stresujący i za mało płatny więc rozwój silnika nigdy nie nadążał za potrzebami. Takich kwiatków obiecany a nigdy dostarczonych jest więcej (jak np
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale spokojnie, zaraz wszyscy i tak będą spowrotem nahypowani, wystarczy jakieś jedno pozytywne posunięcie cedepu, tak jak pisałem dwa dni temu o tu:
@kot_do_drzwi: to to jest jakaś afera? Ja #!$%@?. To jest gra dla dorosłych, w świecie Cyberpunka jak koleś z wielkim #!$%@?, chce być babą z cyckami i wielkim #!$%@?, to jest babą z cyckami i wielkim #!$%@?.