3) Kiedys ulica dzielila teren fabryki na 2 czesci. Teraz przebiega innaczej - wystarczy porownac (stare) fotki satelitarne dzielnicy Finkenwerder w Hambugu, i zaktualizowana mape.
4) Samolot nie ma kata prostego w stosunku do ulicy - tak samo jak kiedys w Hamburgu (to tez widac na zdjeciach satelitarnych).
To dosyć mało uczęszczane lotnisko, w przeszłości głównie do zastosowań wojskowych, więc jedyna droga przecinająca Gibraltar nie stanowi(ła) większego problemu:)
Może na pierwszy rzut oka to głupi pomysł ale przecież ten pas startowy nie jest w miejscu w którym samoloty lądują lecz kołują i to w mniejszej prędkości, myślę że odpowiednio wysoki i szeroki wiadukt mógłby się zdać.
Komentarze (36)
najlepsze
http://www.airliners.net/open.file?id=0710062&size=L&width=1024&height=695&sok=&photo_nr=
1) Niemieckie/Europejskie znaki drogowe.
2) W Hamburgu znajduje sie fabryka Airbusa
3) Kiedys ulica dzielila teren fabryki na 2 czesci. Teraz przebiega innaczej - wystarczy porownac (stare) fotki satelitarne dzielnicy Finkenwerder w Hambugu, i zaktualizowana mape.
4) Samolot nie ma kata prostego w stosunku do ulicy - tak samo jak kiedys w Hamburgu (to tez widac na zdjeciach satelitarnych).
Link: http://maps.google.de/maps?f=q&source=s_q&hl=de&geocode=&q=finkenwerder+ne%C3%9Fdeich&aq=&sll=53.532198,9.8434&sspn=0.032752,0.06772&g=finkenwerder+ne%C3%9Fdeich+f&ie=UTF8&hq=&hnear=Ne%C3%9Fdeich,+Finkenwerder+21129+Hamburg≪=53.533141,9.836111&spn=0.015814,0.03386&t=h&z=15
wiadukt dla samochodów nad pasem:D
http://rinonapo.atspace.com/images/st%20maarten.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=zAfQwDizpRo
zresztą, takich miejsc jest więcej na świecie
http://www.hesja.pl/album/LOTNICTWO/AXALP%202007/slides/2007_10_09_Axalp_2007_059.html