Teraz wszystkie cwane cbany będą tym bardziej wpychać się z pasów skręcających,JU w kolejkę na jadące na wprost i odwrotnie. już mi jeden głąb z taxi próbował wpierać że teraz taki przepis że ja go muszę wpuścić jak on pasem skręcającym w lewo mija całą kolejkę jadących na wprost i wpycha się na początek.
Autor nagrania wpakował się na pałę, nie znając przepisów (to nie był kończący pas jednej drogi tylko połączenie dwóch dróg). Natomiast za późniejsze zachowanie (siedzenie na tyłku, miganie światłami itp) kierowca SUV-a powinien oddać prawo jazdy i poczekać aż dorośnie. To że ktoś się głupio zachował nie upoważnia do takiego zachowania na drodze publicznej.
Przepis o jeździe na suwak mówi o warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni. Zawinił autor nagrania, bo sądził że ma "pierwszeństwo", a teraz wyobraźcie sobie co by się działo jakby tak dać bezwzględne pierwszeństwo pieszym, ludzie z takim nastawieniem jak autora pokonywaliby jezdnię dość brawurowo. Już dziś pieszy ma pierwszeństwo gdy stopą depnie na białe linie, ale ma też obowiązek zachowania ostrożności. Ten obowiązek czasem wiąże się z koniecznością zatrzymania.
@gEeK: Akurat tam nastąpiło znaczne zmniejszenie prędkości, przecież auta na lewym pasie momentami praktycznie stały, a zawinili obaj. Jeden burak i drugi burak.
Wciśnięcia się przed maskę nie usprawiedliwiam, ale ten frustrat z suva powinien zostać skierowany na badania psychiatryczne. To trąbienie 15 sekund, napieprzanie długimi, siedzenie na zderzaku. Coś ma chłop z głową nie tak.
Na suwak znaczy na przemian, ale mam wrażenie, że teraz ci, którzy są na pasie rozbiegowym uznają, że mają bezwzględne pierwszeństwo, jeden za drugim... W każdym razie kierowcy jadący po pasie nierozbiegowym będą musieli o wiele bardziej uważać, bo i nie będzie brakowało geniuszy, którzy uznają, że to dobra okazja do wymuszenia odszkodowań.
Jak ja czytam te wszystkie komentarze to już wiem ile będzie stłuczek zanim ludzie się nie nauczą w jakich przypadkach obowiązuje jazda na suwak. Bo widzę, że "kierowcy" nie rozróżniają pasa równoległego zanikającego lub przeszkody na nim od drogi ze znakiem ustąp pierwszeństwa :). Oj będzie gruboooo !
@czarnaowcabezprochowca: OK, już rozumiem - skrzyżowanie jest do końca strzałek naprowadzających. A zatem będąc np. na końcu tego pasa włączania i przejeżdżając na pas autostrady, to pokonujemy skrzyżowanie i wykonujemy skręt z drogi podporządkowanej na drogą z pierwszeństwem? Czyli mamy sytuację analogiczną do tej z grafiki poniżej? Pomijam to, że autostrada jest jednokierunkowa oraz to, że nie można oczywiście z niej skręcić pod prąd w rozbiegówkę. I to, że tutaj podporządkowana
Komentarze (559)
najlepsze
Na czym polega moc tego nagrania?
Natomiast za późniejsze zachowanie (siedzenie na tyłku, miganie światłami itp) kierowca SUV-a powinien oddać prawo jazdy i poczekać aż dorośnie. To że ktoś się głupio zachował nie upoważnia do takiego zachowania na drodze publicznej.
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25485705,pierwszy-dzien-obowiazkowej-jazdy-na-suwak-przez-caly-dzien.html
Bo widzę, że "kierowcy" nie rozróżniają pasa równoległego zanikającego lub przeszkody na nim od drogi ze znakiem ustąp pierwszeństwa :).
Oj będzie gruboooo !