Blisko 70 proc. Polaków niezadowolonych z opieki zdrowotnej
50 tys. zgłoszeń wpływa rocznie do Rzecznika Praw Pacjenta. Dotyczą one przede wszystkim leczenia szpitalnego oraz ambulatoryjnego. Pacjenci skarżą się na zbyt długi czas oczekiwania, niską jakość świadczeń, odmowy ich udzielenia oraz brak ciągłości leczenia. Zdaniem Rzecznika Praw...
a.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 106
Komentarze (106)
najlepsze
ostatnie półtora miesiąca to 1x specjalistów w różnych miastach i szpitalach a lista będzie minimalnie rosła.
czasem jest na co ponarzekać ale realia są 10x lepsze niż były moje oczekiwania.
poważnie szybciej do polecanego lekarza mogłem się dostać na NFZ niż prywatnie, czy jakość świadczeń taka sama tego już nie zweryfikuję... ale mam wrażenie, że większość dawała z siebie co mogła aby pomóc.
Pewnie pewnie, do tego warzywko.
Samo zdrowie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
EDIT> Ok, pomyliłem wątki :D
Ciężko powiedzieć co to było ¯_(ツ)_/¯
A reszta jeszcze poważnie nie chorowała...
Gówno prawda, nie wiadomo jak dobrze by nie była finalizowana to podstawowym problemem jest skandaliczny poziom wręcz brak kompetencji osób zarządzających.