Model silnika o wysokim poziomie plastycznosci rozwałki otoczenia.
Szwed zrobił środowisko w którym model fizyki rozwałki robi wrażenie jak spotkanie z pierwszym agresywnym łabędziem na kajaku.
E.....m z- #
- #
- 91
Szwed zrobił środowisko w którym model fizyki rozwałki robi wrażenie jak spotkanie z pierwszym agresywnym łabędziem na kajaku.
E.....m z
Komentarze (91)
najlepsze
I co to w ogóle znaczy, że "zapis informacji o niewidocznych częściach sceny zużywał zbyt wiele zasobów"? To zdanie nie ma kompletnie sensu, a Ty mieszasz kwestie fizyki z renderowaniem. To nie jest absolutnie żaden problem, żeby trzymać te informacje zapisane w buforze karty, bo ich liczba jest proporcjonalna do
Ale wykop bo fajnie sie oglada i by sie pograło w strzelankę mimo wszystko z takim modelem zniszczeń.
@GregorGW96: podsumowanie gier komputerowych od poczatku istnienia komputera po dzien dzisiejszy :P
ale na powaznie
@GregorGW96: jezeli wiazania pomiedzy voxelami dla danego materialu to kwestia zmiennych w silniku to mozna materialy dodawac do woli, pytanie tylko na jakim etapie tworzenia jest autor i czy dodawanie tysiecy materialow nie lezy po
Innymi słowy: aby była mowa o voxelach to voxelowy musi być
Do czego biję. Moc obliczeniowa dzisiejszych maszyn ekhmm... "Konsol" jest tak mała że puszka z piwem musi zniknąć ze
Taki model zniszczeń to żadne wielkie odkrycie. Opiera się na takim prostym modelu klockowym, wszystkei obiekty sa tuaj zbudowane z małych cegiełek. Z tego powodu da się to w jakiś tam sposób w miarę efektywnie symulować.
Jakoś nie wyobrażam sobie żadnej gry AAA w Stylu Battlefield'a która będzie bawić się w klocki podczas niszczenia obiektów. Duzo
@artur-moander: I o to chodzi.
Co prawda przez to produkcja gier jest pewnie trudniejsza, bo zamiast stworzyć świat i go wyświetlić, musisz wymyślić i zaimplementować 100 różnych sztuczek.
Ale HEJ, Wolfenstein3D był
Resident Evil 2 remake całkiem Dobrze sobie radzi a nawet najlepiej ze wszystkich obecnych gier, no ale to nie ludzie tylko zombiaki.
Jak Cię interesuje gore w grach to mogę ci polecieć kanal gościa który testuje gry tylko pod tym względem
Z reguł kończy się tym, że jeżeli naprawdę ktoś chce zaadaptować daną technologię to robi wokół niej cały gameplay bo inaczej się zwyczajnie nie opłaca implementacja czegoś naprawdę imponującego i wymagającego sprzętowo, żeby skończyło jako dodatek do gry.
Co też kończy się tym, że mało kto to robi.
Zresztą podobna fizyka była już 7