I jak zwykle kilku mistrzów blokujących lewy pas. Ehhh, dopóki nie dojebią za to fest mandatów, typu 500zł + 6pkt., dopóty nic się na drogach nie zmieni w tym kraju ¯\_(ツ)_/¯
Jak ktoś chce szybko zobaczyć, czy dana osoba potrafi jeździć i myśleć za kierownicą, to wystarczy taką osobę wysłać na dwupasmowe rondo. Przecież, to jest proste, z pasa zewnętrznego tylko 1 i 2 zjazd, a z pasa lewego tylko 3 i 4 zjazdem i przed poprzedzającym zjazdem zmieniamy pas z wewnętrznego na zewnętrzny prawy kierunek i wyjeżdżamy. Tak samo jak przy wyjeździe z ronda są dwa pasy ruchu, to tak samo jedziemy
Te wszystkie małe berlingopodobne dostawczaki to największy rak na drogach. Stereotypowi kierowcy BMW i Octavii w kombi wymiekają przy ich poziomie ogromu #!$%@? kretynizmu.
@Pawel993: Zgodnie z prawem jest zawracanie dowolnym pasem. Niezgodnym jest nieustąpienie pierwszeństwa przy zjeździe z ronda. A czy zgodne z logiką i dobrym obyczajem to inna sprawa.
Wszystko pięknie, ale popełniasz błąd w podstawowym założeniu. Na rondzie nie skręca się w lewo, ani tym bardziej nie zawraca. Wyłącznie w prawo. I obojętnie, jakby nie kombinować i naginać przepisy, zawsze i wszędzie ten na prawym pasie ma pierwszeństwo przed tym na pasie wewnętrznym. Może sobie jeździć dookoła ronda prawym pasem, aż mu się paliwo skończy i będzie to w 100% zgodne z przepisami.
Komentarze (95)
najlepsze
Wszystko pięknie, ale popełniasz błąd w podstawowym założeniu. Na rondzie nie skręca się w lewo, ani tym bardziej nie zawraca. Wyłącznie w prawo. I obojętnie, jakby nie kombinować i naginać przepisy, zawsze i wszędzie ten na prawym pasie ma pierwszeństwo przed tym na pasie wewnętrznym. Może sobie jeździć dookoła ronda prawym pasem, aż mu się paliwo skończy i będzie to w 100% zgodne z przepisami.
Oczywiście nie licząc rond turbinowych.