Jak wyłączyć system START STOP w grupie VAG bez komputera
Prosta, szybka i nieinwazyjna dezaktywacja systemu START/STOP w pojazdach grupy VAG. W tym filmie na przykładzie Skody Rapid 1.2 TSI 2016.
kiedys_bylem_bordo z- #
- #
- 325
- Odpowiedz
Prosta, szybka i nieinwazyjna dezaktywacja systemu START/STOP w pojazdach grupy VAG. W tym filmie na przykładzie Skody Rapid 1.2 TSI 2016.
kiedys_bylem_bordo z
Komentarze (325)
najlepsze
@sal-ceson: jakieś gówniane te samochody. Toyota i Hyundai uzywane w Polsce i nie ma takich problemów. Oba od nowości, jeden 100kkm drigi jakieś 60 i bez problemu. Z resztą, w sumie jakby były problemy to po to jest gwarancja.
to oczywiście dowody anegdotyczne i niczego nie udowadniają.
@sal-ceson: jakieś gówniane te samochody. Toyota i Hyundai uzywane w Polsce i nie ma takich problemów. Oba od nowości, jeden 100kkm drigi jakieś 60 i bez problemu. Z resztą, w sumie jakby były problemy to po to jest gwarancja.
to oczywiście dowody anegdotyczne i niczego nie udowadniają.
Doraźnie można to zrobić, ale rozwiązanie z przeprogramowaniem jest dużo lepsze.
To w zasadzie jedyny zysk z tego systemu, poza rym:
- w lato jak zgaśnie silnik wyłącza się też kompresor do klimy ergo nie
@IvanBarazniew: szczególnie, jeśli masz turbo...
U mnie:
Latem jak temperatura wzrośnie lekko powyżej komfortowej, to system odpala silnik, by uruchomić kompresor.
Zimą nagrzewnica jest w stanie utrzymać temperaturę przez kilka minut, zanim zacznie wiać chłodem.
By system działał to, muszą być spełnione określone warunki (temperatura zewnętrzna, odpowiednio wysoka temperatura płynu chłodzącego, uzyskana odpowiednia prędkość po ostatnim wyłączeniu itd) więc przy krótkich trasach i korkach gdzie się wiecej stoi niż jedzie system po prostu nie