@Simmonides: Większość pasażerów to się dowie czym leci dopiero na pokładzie jak zajrzy do broszurki bezpieczeństwa (czy jak to się tam fachowo te airline safety card nazywa).
@eeemil: przy czym jesli dobrze rozumiem to nadszarpnęło reputacją FAA bo niektorzy sugerują, że FAA przymykało oczy by pomóc krajanom. EASA z tego co pamiętam wyraźnie powiedziało, że nawet jeśli FAA pozwoli maxom latać w Ameryce, to i tak podejmie decyzje sama w oparciu o własne kryteria.
Hahaha USA 100mln dolarów rodzinom ofiar dwóch samolotów, a VW miliardy Amerykanom za to ze samochód miał przekłamane normy spalin które w USA i tak nie obowiązują w tych zakresach. A chodzi o sam fakt kłamstwa - to jest sprawiedliwość
Mirki, tak wyglada wszystko obecnie gdzie występuje czynnik ludzki. Mieszkanka w których mieszkacie to pełne błędów lokale projektowane przez studentów 2k netto.
Wszystko to efekt walki o pieniądz każdym kosztem.
Pamietam jak projektowałem swoją pierwsza linie SN. Nic o tym nie wiedziałem, o normach tez nikt mi nie powiedział. Pomimo ze nauczyłem się mówić „nie wiem, nie potrafię, proszę pomóżcie mi”. To dostawałem odpowiedz;
@KrS1: "Mirki, tak wyglada wszystko obecnie gdzie występuje czynnik ludzki. Mieszkanka w których mieszkacie to pełne błędów lokale projektowane przez studentów 2k netto." Wiesz, że projekt budowlany musi być sprawdzony przez gościa z uprawnieniami i za katastrofę może iść do więzenia?
Wiem, że to może zbyt mocne, ale jakby tak 2-3 osoby, które są za to odpowiedzialne po prostu skazać za to co się stało na karę śmierci, znaleźć tych, którzy gonili z terminami, upraszczali procedury wdrożeniowe itp. tak dla przykładu, żeby już nigdy nikomu nie przyszłoy do głowy żeby igrac z bezpieczeństwem transportu lotniczego...
Wiem, że to może zbyt mocne, ale jakby tak 2-3 osoby, które są za to odpowiedzialne po prostu skazać za to co się stało na karę śmierci, znaleźć tych, którzy gonili z terminami, upraszczali procedury wdrożeniowe itp. tak dla przykładu, żeby już nigdy nikomu nie przyszłoy do głowy żeby igrac z bezpieczeństwem transportu lotniczego...
@RaFa2600: Brawo, dzięki temu uda Ci się posłać do celi śmierci kilku menedżerów średniego szczebla, którzy zostaną
@wolodia po pierwsze napisałem, że nie wiem czy to dobry pomysł, po drugie napisałem że chodzi o faktycznie te osoby które igraly z bezpieczeństwem, po trzecie przez wywołanie kryzysu na rynku kredytów hipotecznych nikt bezpośrednio nie zginął. Jednakże uważam, że dopóki w obu przypadkach winni nie zostaną ukarani w sposób, który skutecznie odstraszy naśladowców, nie możemy się czuć całkowicie bezpiecznie w powietrzu jak również podpisując umowę kredytową...
Nie da się bezkarnie ciąć kosztów. Ja tam czekam na festiwal katastrof. Przynajmniej, na kanałach informacyjnych, paplanina o polityce zejdzie na dalszy plan :-)
Ciekawe co by było gdyby stanął na krawędzi bankructwa. Za dużo ma kontraktów wojskowych by pozwolili mu upaść albo zostać przejętym przez jakieś zagraniczne spółki.
@gm001131: On nie może upaść jest za wielki to zajebisty paradoks. Jest źródłem części do całej rodziny B3/4/5/6/7/8/9XX oraz wydawcą biuletynów bezpieczeństwa. Wszelkie ruchy zmiany właścicielskie oraz przerwanie łańcucha dostaw zablokowały by transport lotniczy na planecie. Oraz uczyniły by latanie bardziej niebezpiecznym.
@jakub20: Całkowity upadek to na pewno nie nastąpi. Chociażby z tych przyczyn, które napisałeś. Ale ryzyko przejęcia lub rozparcelowania na mniejsze firmy już istnieje. Choć ta firma ma za duże znaczenie strategiczne by USA do tego dopuściło.
Komentarze (115)
najlepsze
Niezły jest
Wszystko to efekt walki o pieniądz każdym kosztem.
Pamietam jak projektowałem swoją pierwsza linie SN. Nic o tym nie wiedziałem, o normach tez nikt mi nie powiedział. Pomimo ze nauczyłem się mówić „nie wiem, nie potrafię, proszę pomóżcie mi”. To dostawałem odpowiedz;
Co się martwisz, nie ty się pod tym
Wiesz, że projekt budowlany musi być sprawdzony przez gościa z uprawnieniami i za katastrofę może iść do więzenia?
A to jakim teoretycznym państwem jest Polaka nie mówi nam hala w Katowicach i pseudowyroki
@RaFa2600: Brawo, dzięki temu uda Ci się posłać do celi śmierci kilku menedżerów średniego szczebla, którzy zostaną
Za dużo ma kontraktów wojskowych by pozwolili mu upaść albo zostać przejętym przez jakieś zagraniczne spółki.
Wszelkie ruchy zmiany właścicielskie oraz przerwanie łańcucha dostaw zablokowały by transport lotniczy na planecie.
Oraz uczyniły by latanie bardziej niebezpiecznym.