Fototechnik.pl - Uwaga!!! Oszust !!!
Moja przygoda z tym serwisem i przywłaszczeniem (kradzieżą innymi słowy ) mojego aparatu przez owy "serwis". Ku przestrodze.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 36
Moja przygoda z tym serwisem i przywłaszczeniem (kradzieżą innymi słowy ) mojego aparatu przez owy "serwis". Ku przestrodze.
Komentarze (36)
najlepsze
Żeby scam się udał, należy odpowiednio wyważyć ilość przewalonego towaru, do tego zrobionego wzorowo. I tak firma może działać nawet latami.
- zaj%!iscie
- i h%#
- stul ryj (spier\wypier***)
Dobre argumenty. Zapamietam.
@Koniuu: Może też te same osoby założyły wszystkie konta w wykopanym wątku? To nie tylko jeden post, użyj scrolla.
@gregorius: no i co Ci po czymś takim? Jaki masz dowód, że to z ich strony, a nie np. samemu napisany regulamin?
Równie dobrze mogę to uznać za próbę skompromitowania konkurencji. ZAKOP.
http://web.archive.org/web/20071230064116/www.fototechnik.pl/page_1151330186064.html
"13. Klient nie może żądać zwrotu pieniędzy za wadliwie wykonaną usługę, dopóki jest możliwa naprawa."
Czyli jesli wezma od Ciebie kase, natomiast aparatu nie naprawia to nie oddadza ci ich dopoki bedzie mozliwe naprawienie aparatu. Mozesz im go jeszcze raz przyniesc/wyslac, oni nadal moga go NIE naprawic, ale zgodnie z regulaminem nie oodadza ci pieniedzy bo naprawa jest mozliwa. I kolko sie zamyka.
Dobry regulamin :D
Ogólnie mam wrażenie, że jest tu parę klauzul niedozwolonych...
Chamstwo i buractwo!
PS. Dla wlasciciela firmy, ktory wszystkich wokol straszy pozwami za oczernianie
Komentarz usunięty przez moderatora
@Armo: podaj mail, to Ci podeślę dowody, skoro tak ich chcesz
ps. Nie chcę Cię obrazić, widzę, że jesteś nowy(a), ale warto korzystać z zagnieżdżonych odpowiedzi. Aby to zrobić wystarczy najechać kursorem na komentarz, na który odpowiadasz i na belce pod nim pojawi się m.in. przycisk "odpowiedz".
Dealer mitsubishi, Boguchwała k. Rzeszowa: Nic nam pan nie udowodni. 2 lata sprawy dalej nie rozwiazana.
Podobne firmy zwykle maja znajomosci w urzedach i potrafia znacznie wydluzyc okres oczekiwania na sprawiedliwosc.
@rss - rzeczniczka praw konsumenta już się wypowiedziała na ten temat - ten i kilka innych punktów są niezgodne z prawem.
http://web.archive.org/web/20071230064049/www.fototechnik.pl/page002.html
cytuje:
Głównymi atutami naszej firmy na rynku usług serwisowych są:
_* rzetelność i profesjonalna realizacja usług
* doświadczenie zdobyte podczas realizacji zleceń
* doskonały zespół współpracowników_
Ogólnie to się uważają za ogólnopolską firmę współtworzoną przez najlepszych fachowców.