Social media zmieniły rynek matrymonialny nie do poznania
Rok w którym powstał Facebook, Instagram, a potem Tinder to daty, które rozpoczęły erę social media. Erę, która zmieniła rynek matrymonialny. Kobiety zaczęły potrzebować dowartościowania i uważać, że zasługują jedynie na "księcia z bajki", mężczyźni z kolei nie uzyskują zainteresowania u kobiet.
wardenga z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 563
- Odpowiedz
Komentarze (563)
najlepsze
konto założyłem głównie z ciekawości i odwiedzałem je przez całe 3 miesiące. zakres wiekowy po jakim szukałem to 24-34 bo głupi myślałem, że mają coś w głowie. oto moje wnioski co do priorytetów współczesnych kobiet w wieku produkcyjnym:
- podróże;
- siłka;
- siła w czasie podróży;
- hajs;
@SpeedyG: może w okresie o którym piszesz tak... ja mam nikłą wiedzę w ogóle na temat takich aplikacji czy portali matrymonialnych, ale
Myślałem, że tekst będzie zwykłym laniem wody ale oparcie na statystykach robi wrażenie. Jednak najbardziej poruszył mnie ww. fragment. Jest to szczera do bólu
I są samotni, bo tinder nie sięga tak daleko od miasta, a nawet jak sięga, to Panna ze wsi która miastowego życia zasmakowała często już na wieś się zaciągnąć choćby końmi nie da.
Chyba
"Mamy kulturowe zjawisko wypychania kobiet ze wsi. Najstarszy syn zostaje na gospodarce, wszystkie inne dzieci idą w kierunku wyższej edukacji bądź pracy do miast i raczej już tam zostają. Ile by nie było odcinków rolnik szuka żony, te dziewczyny które już jakąś pozycje zyskały w mieście, nie dadzą się nawet końmi zaciągnąć na wieś.
Mało tego,
@Opryskus69: wytnij z tego zdania słowo "zdjęcie" i się z Tobą zgodzę
Ale nadal są wyjątki z którymi jednak da się pogadać :)
Komentarz usunięty przez moderatora
Pub. Facet pyta sąsiada:
- Przepraszam, czy mogę postawić panu drinka? Taki pan przystojny.
- Och, jaki pan sympatyczny. Jest pan gejem?
- Nie, a pan?
-