Social media zmieniły rynek matrymonialny nie do poznania
Rok w którym powstał Facebook, Instagram, a potem Tinder to daty, które rozpoczęły erę social media. Erę, która zmieniła rynek matrymonialny. Kobiety zaczęły potrzebować dowartościowania i uważać, że zasługują jedynie na "księcia z bajki", mężczyźni z kolei nie uzyskują zainteresowania u kobiet.
wardenga z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 563
- Odpowiedz
Komentarze (563)
najlepsze
Dziwicie się, że laskom #!$%@?, ale wam by nie #!$%@?ło, gdybyście codziennie dostawali kilkadziesiąt, albo kilkaset wiadomości od zdesperowanych
Co za #!$%@?.
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Niemal-1-5-mln-Polakow-zarabialo-co-najwyzej-minimalna-krajowa-7565055.html
Pomylili się tak 4.5 krotnie a więc tak jak w reszcie artykułu. Kto to pisze. Dane wysysane z palca.
Nie wiem gdzie wy tych księżniczek szukacie?
Na kasach w marketach dziewczyny, w sklepach, centrach handlowych, barach, restauracjach, piekarniach, call center, wszędzie "księżniczki" zarabiające pewnie najniższe, normalnie ciężko pracujące.
Chyba wam się myli z sztuczne-cycki.jpg i bimbo z instagrama.
( ͡º ͜ʖ͡º)
Piękne podsumowanie... czas przemian.