Zamiast trzycylindrowego silniczka 1,0 VW I 1,2 PSA czterocylindrowy Mazda 2,0
Wprawdzie testując obecnie MAZDĘ 3 mamy silnik 2,0 122 KM SYACTIV G, ale… już łakomym okiem spoglądamy na model SKYACTIV X, który wkrótce trafi w nasze ręce. Czy silnik ekonomiczny i dynamiczny, nie musi być wersją przypominającą kosiarkę. Pytanie tylko kto to doceni???
Genowefa1940 z- #
- #
- #
- #
- #
- 27
Komentarze (27)
najlepsze
Toż Mazda rdzewieje bardziej niż Mercedes ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeździłem też jej najnowszą odsłoną i poza gorszym przyspieszeniem większą ceną i wiadomo - nową karoserią to auto wg. mnie niczym się nie różni od poprzedniej generacji. Szczerze powiedziawszy nie wiem jak Mazda chce uzasadnić te dodatkowe 20-30k jakie zadają za takie same-nowe auto :) Przecież to już kategoria volvo...