Wiecie że oni na piechotę tak samo #!$%@?ą??( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
U mnie w firmie te mentalne ameby mają zakaz wstępu #!$%@?ą po paczki od szlabanu z buta A wszystko oczywiście przez to #!$%@? #!$%@?ł kiedyś jeden dzban w paletę o wartości 50k PLN i stary zakazał kurierom wstępu
straty pokrywa się z OC sprawcy, a nie wszystkim uprzykrza życie
Pewnie masz rację, ale towar powinien iść do kontrahenta, a nie na złom Wyprodukowanie kolejnej partii kosztuje wiele czasu, nie wspominając już o pieniądzach
Nie zrozumiesz tego z punktu widzenia pracownika
Kurier powinien jechać w tym miejscu 5km/h a jak #!$%@?ł, to koło z mcpersonem urwało
Ta patologia w końcu zacznie zabijać jak sobie sami wyśrubują normy. Oby ich automaty zastąpiły jak najszybciej. Najgorsze, że często to gówniarze. Wsiadają i cisną ile wlezie po mieście bez pojęcia. Później parkowanie na chodniku tak, że nie można przejść i dalej gaz. No bo on jest pojazd uprzywilejowany - paczkę musi dowieźć. A na stronach firm kurierskich baśnie jak to oni dbają o bezpieczeństwo itp.
Pieprzony DHL Na moim rejonie dowozi jakiś pieprzony sebix, który zazwyczaj nie podjeżdża tylko od razu daje adnotację że nikogo nie było. Tłumaczenie sebiksowi mija się z celem bo przy najbliższej okazji zniszczy ci paczkę. A Centrum #!$%@? Obsługi DHL ma w dupie klientów, tak samo jak ich reklamacje. Dramat.
@hipokampO_o: Jest duża szansa, że zalazłeś mu z czymś za skórę. Każdy kurier ma limity i jeśli zwiezie na bazę zbyt dużo paczek to płaci karę. Zresztą sam jeździłem i miałem jedną szajbuskę której nie przywoziłem paczek - traktowała mnie jak swojego prywatnego kuriera i była generalnie jebnięta. Wiedziałem kiedy jej nie ma więc dzwoniłem i przyjeżdżałem żeby nikt nie odebrał paczki czy telefonu. Musiała dodatkowo płacić za dostawę w wyznaczonych
Komentarze (140)
najlepsze
@simperium:
U mnie w firmie te mentalne ameby mają zakaz wstępu
#!$%@?ą po paczki od szlabanu z buta
A wszystko oczywiście przez to #!$%@?
#!$%@?ł kiedyś jeden dzban w paletę o wartości 50k PLN i stary zakazał kurierom wstępu
Pewnie masz rację, ale towar powinien iść do kontrahenta, a nie na złom
Wyprodukowanie kolejnej partii kosztuje wiele czasu, nie wspominając już o pieniądzach
Nie zrozumiesz tego z punktu widzenia pracownika
Kurier powinien jechać w tym miejscu 5km/h a jak #!$%@?ł, to koło z mcpersonem urwało
@L722:
Straty towaru, ale nie zaufania klientów czy strat spowodowanych przestojem.
@cwlmod: No nie wątpię - Hawkingiem to ty na pewno nie jesteś.
@cwlmod: To się nazywa projekcja. Nieźle cię dupa zapiekła, że chciało ci się przeglądać moje komcie na wykopie. I co tam ciekawego chciałeś znaleźć?
Widzę, że dalej nie zajarzyłeś, że "szybkość" to nie to samo co "prędkość".
LOL
@danil1798: będzie gorzej, odkąd coraz więcej kierowców to ukraińcy.