Idealne rondo, ale chyba tylko w grze. Przede wszystkim brak namalowanych lini przerywanych i ciaglych na rondzie. Dodatkowo te bypassy to o kant d--y, poniewaz bypass to wydzielona relacja do skretu w prawo, a tutaj nie jest to az tak klarowne (przydalby sie pas wlaczania za rondem). Poza tym nigdy nie robi sie wiekszej ilosci pasow na rondzie niz na zjedzie (tutaj mamy 3 pasy na rondzie i 2 pasy zjazdowe -
@adisont2009: czekam aż będą w grze też ładne pasy wjazdowo/zjazdowe, bo na razie tylko ręcznie trzeba się z tym bawić a to uciążliwe jest oraz likwidacja przejść dla pieszych.
@cwlmod: ograniczenia prędkości są ustawiane nie tylko z powodu ostrych zakrętów, ale też że względu na widoczność na zatrzymanie (łuki pionowe i poziome), normy hałasu czy szeroko pojęte bezpieczeństwo (zjazdy, wyjazdy, włączenia do ruchu, działanie wiatru czy temperatury na danym odcinku) oraz to że nie każdy ma sportową furę i umiejętności rajdów a.
Więc jak ktoś mówi że na pewnym zakręcie ograniczenie do 70 jest z d--y, bo da się
@djtartini1: Miałem nauczycielkę, która porównywała swoich uczniów do tego ronda. Zwykła mawiać "zakręcony jak rondo w Będzinie". Chwile mi zajęło ogarnięcie jak tu się jeździ
@bizn: bardzo fajne rondo, do skrętu w prawo wydzielony pas, żadnych turbinówek a więc konieczności śledzenia oznakowania poziomego będąc już na samy rondzie jak i zmieniana pasu.
@rmbobster: właśnie, każde miasto by takie miało nie jedno, no ale deweloperka też potrzebuje miejsca :-) W sumie blok miedzy pasami też by się zmieścił.
Komentarze (147)
najlepsze
Więc jak ktoś mówi że na pewnym zakręcie ograniczenie do 70 jest z d--y, bo da się
https://pl.wikipedia.org/wiki/Magiczne_rondo
YES!