@Toomoo: To nie pisz tego na wypoku, tylko od razu do przedstawicielstwa Suzuki i Toyoty (lub lepiej do działu R&D w Japonii), bo najwyraźniej tego nie wiedzą. Przecież z taką wiedzą mogliby robić dużo lepsze terenówki! A te gamonie to te badziewne torseny i szpery wkładają...
@Toomoo: Ale pierdzielisz głupoty, g*wno wiem to się wypowiem. Od 6 lat w Land Roverze mam sportowe blokady torsen na obu mostach, robi to fenomenalną robotę, szczególnie z blokada między osiową, zarówno na asfalcie zimą, jak i w terenie na rajdach itp. Więc milcz i wydawaj opinie o rzeczach z którymi masz doświadczenie.
przypominam że torsen to kupa i haldex jest lepszy, a większość z was i tak nie rozumie jak to działa tylko powtarzacie to co wyczytaliście w internecie :v
@tiyn torsen jak i haldex mają plusy i minusy. Torsen przenosi cały czas moc na wszystkie koła, co trochę zwiększa zużycie paliwa, ale za to nie ma w nim elektroniki i nie trzeba często wymieniać oleju. I jest praktycznie bez obsugowy i bezawaryjny. Haldex załącza wtedy kiedy trzeba, ale zawsze z opóźnieniem, trzeba wymieniać olej i filtr przynajmniej co 30 tys km, zdarzają się awarie jak nie działająca pompka załączająca napęd czy
Komentarze (78)
najlepsze
to taka ciekawostka
To nie pisz tego na wypoku, tylko od razu do przedstawicielstwa Suzuki i Toyoty (lub lepiej do działu R&D w Japonii), bo najwyraźniej tego nie wiedzą. Przecież z taką wiedzą mogliby robić dużo lepsze terenówki!
A te gamonie to te badziewne torseny i szpery wkładają...