Pamiętam jak jakiś gamoń tutaj twierdził że systemy odstraszające zwierzynę w lesie zainstalowane przez PLK to marnotrawstwo pieniędzy. Że niby zwierzyna i tak boi się świateł pociągu i sygnału baczność ( ͡°͜ʖ͡°). Oczywiście przystawał przy swoim twardo.
@Klosinski: To nie był koncert ale pokaz pirotechniczny. Wybuchy przeszkodziły w usłyszeniu pociągu. Druga sprawa, że oglądanie takiego pokazu stojąc na torach za mądre nie było.
@bartja: W przypadku takim jak ten muszą się zatrzymać ocenić uszkodzenia które zazwyczaj są niewielkie i można kontynuować jazdę, czasem gdy zwierz jest niewielki to po prostu robią to na najbliższej stacji bez zatrzymywania się w środku lasu. Zwierzęta jak i ludzie przeważnie wpasowują się w dolne części pojazdu i szczątki są rozwleczone po podwoziu, sytuacja z filmu jest nietypowa, rzadko zdarza się by krew rozprysła się po szybie myślę że
@inverter: Jelonek podskoczył i dlatego. A co do uszkodzeń, to zdarza się urwać zawór powietrza i jest problem, słyszałem już o naprawie kołkiem z lasu.
@noffi: To nie jest, że nie widzą tylko panikują. Oślepia je światło, hałas i po prostu instynktownie próbują #!$%@?ć, a że najczęściej są odwrócone przodem to #!$%@?ą pod koła. Tak się zachowują nie tylko zwierzęta leśne ale domowe też. Instynkt.
@noffi: ewolucyjnie znacznie bardziej przystosowane są do unikania ludzi. No i pociąg jeździ codziennie, można przywyknąć do hałasu a jak już pociąg coś mu zrobi to nie ma jak szans na naukę.
@bartekfux: W większości loków wycieraczkę maszynisty i pomocnika włącza się osobno, ba włącznik od tej pomocnika jest w niezbyt wygodnym miejscu, żeby to szybko włączyć. ( ͡°͜ʖ͡°) https://www.youtube.com/watch?v=txMzhISu0hE
miałem nie polecam, choć jestem zwolennikiem mięska w potrawach, po trafieniu jelonka przy 120 km/h schabowy dziwnie smakował na drugi dzień. Co do szczegółów jechałem, był jelonek i jeb nie ma jelonka, zdezintegrował się, jak patrzyłem na pozostałości to trudno było orzec czy to był jelonek czy koń czy może delfin, po prostu kompletna dezintegracja na poziomie atomowym. Rozpadł się na miliony części. nie polecam.
Komentarze (229)
najlepsze
Oczywiście przystawał przy swoim twardo.
O widzę mamy eksperta ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Piasecznice, przewody powietrzne, SHP. Maszynista musi zatrzymać pociąg i sprawdzić stan uszkodzeń. A później mamy opóźnienia
¯\_(ツ)_/¯
Komentarz usunięty przez moderatora
Ma ale tak wygląda groźniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■.
@bartekfux: W większości loków wycieraczkę maszynisty i pomocnika włącza się osobno, ba włącznik od tej pomocnika jest w niezbyt wygodnym miejscu, żeby to szybko włączyć. ( ͡° ͜ʖ ͡°) https://www.youtube.com/watch?v=txMzhISu0hE
@Morswin113: To był pan Jeleń? Szanowany członek leśnej społeczności?