Nielsen rezygnuje z przetargu TVP na badanie oglądalności.
Nielsen Audience Measurement nie złożyła oferty w przetargu TVP na badania oglądalności. Jeżeli Telewizja Polska nie przystąpi do dalszych negocjacji to straci możliwość wyceny własnego czasu reklamowego, a to spowoduje nagły odpływ reklamodawcow
dynx z- #
- #
- #
- #
- #
- 155
- Odpowiedz
Komentarze (155)
najlepsze
Tzn. nie konkretnie, że będą zakładać własną agencję, ale Nielsen kłamie i ich wewnętrzne audyty są lepsze.
@Dupa01: to już się dzieje od dłuższego czasu. Ile to już ustaw było dających setki milionów czy miliardy dla TVP za pisu to już straciłem rachubę
@gl0wa: Ostatnia to 1mld 260mln zł, miłościwie nam panujący nazwali to "rekompensatą w związku z niższymi wpływami z abonamentu" i rzecz jasna przegłosowali tę ustawę :)
Niby wydatki na TVP to grosze dla budżetu, ale to mógłby być dość chwytliwy temat dla wyborców. W końcu jakieś LGBT i wychowanie seksualne w szkołach to też trzeciorzędne sprawy,
Meh
Zawsze tez mozna nielsena znacjonalizowac, to znaczy spolonizowac i przeksztalcic na firme #!$%@?, znaczy corke spolki telewizyjnej i po sprawie.