Kierowca mógł zginąć w pożarze, bo BMW nie ma części?
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_12yzcro12YKWzozxfm9djg7wFia2t4qe,w300h194.jpg)
BMW boryka się z plagą pożarów w swoich samochodach. Klienci informowani są o potrzebie wymiany wadliwych części na koszt BMW, ale naprawy odkładane są na przyszłość z nadzieją, że do tego czasu nic się nie stanie. Nie każdy jednak ma dość szczęścia.
- #
- #
- #
- #
- 138
Komentarze (138)
najlepsze
1) BMW Polska umówiło za mnie wizytę w wybranym ASO
2) Pojechałem do ASO, zostawiłem samochód z informacją że będzie do odbioru po godz. 17
3) Dostałem informację że jak chcę samochód zastępczy to kosztuje 200zł/dzień (XD) mimo że to ich wina, a nie moja
4) Jadę do pracy taksówką, a później z pracy taksówką do ASO
Z tego co się dowiedziałem, poprzez VIN jakoś to idzie sprawdzić.
Ogólnie żenada to co się wyprawia w Polsce, w Niemczech takie sytuacje
Praktyka jest posiadanie auta, ktore nie naraza mnie na smierc, bo debile w BMW nie chca wymienic modulu EGR. Tutaj juz nie ma ma miejsca na sentymenty, tylko jechanie z koksem do konca.
Premium #!$%@? pod maską.
Cała reszta to plastik ukrywający podejście do klienta.
Jeśli auto ma krótką żywotność, szybko traci na wartości, a naprawy starczają na kilka miesięcy.
To nie jest auto premium, tylko dacia z podoczepianymi gadżetami.
"Czyżby eksperymentalna instalacja kierunkowskazów?"
XD
Jesli poziom maleje lub jest niski - kierunek aso i zadanie sprawdzenia szczelnosci EGR.
Podjechalem do ASO ledwo skonczylem zdanie ze niski poziom plynu, auto jechalo na wymiane EGR. Bez dyskusji i wykrecania. Wszystkim producentowm zdarzaja sie problemy.
@Student_AWAS: bzdury.
3 milionow RAV4 obcinajacych pasy bezpieczenstwa
9 milionow camry z blokujacym sie pedalem gazu
42 miliony airbag'ow firmy takata - glownie montowanych w japoncach
A to tylko kilka przykladow. Wszystkim zdrazaja sie wpadki. Kazda firma probuje je zamiesc pod dywan. Na stronach producentow, musisz podac vin zeby sprawdzic czy to dotyczy twojego auta.
Sam se pogooglaj to znajdziesz wiecej informacji -
@Student_AWAS: nie odpowiadam za sponsorowane rankingi. W jednym z twoic zestawien mowi sie o kosztach napraw a nie neizawodnosci. Tani schrott w zakupie i w naprawie.
Reszty mi sie nie che komentowac, kazdy kupuje co chce, eot.
Na szczególną uwagę zasługuje niecodzienna koncepcja prowadzenia akcji gaśniczej.
Konstrukcyjnie takie auto powinno wytrzymac kazde katowanie. Ale tutaj pewnie mu któryś cylinder nie dopalał, bo albo kompresja, albo kable, albo świeca albocoś no i szło na bogato w katalizator, więc przy pełnym bucie i braku opływu powietrza się wziął i zapalił. W tamycm czasie sterowniki wtrysku nie miały jeszcze wykrywania wypadnaia zapłonów i odcinania wtrysku na wypadającym cylindrze.
Możliwe też ze sonda lambda leżała więc przepalał
https://nizanskie.info/pl/11_wiadomosci/1901_sp_on_y_dwa_auta_bmw_x6.html
https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?tag=BMW
O co chodzi?
Pierwsze wyszukiwanie. Ciekawe czy rzeczywiście stoi za tym grubsza afera.