Tajna koncesja jest tak napisana, że dziś nie ma umownych i prawnych...
podstaw, aby zatrzymać podwyżki opłat.Ostatni komunikat prasowy wydany przez Generalną Dyrekcje Dróg Krajowych i Autostrad pokazuje, że państwo polskie jest w istocie bezsilne wobec prywatnej firmy, której rząd SLD udzielił w 1997 roku koncesji na zarządzanie fragmentem publicznej autostrady A4.
sailor_73 z- #
- #
- #
- #
- 122
Komentarze (122)
najlepsze
Kiedys to byl wypok. Wolny rynek i te sprawy. Teraz same komuszki czerwone, albo brunatne.
Komentarz usunięty przez moderatora
@Windows98:
1) Trzeba by płacić odszkodowanie Stalexportowi bo umowa zabezpiecza go przed spadkiem przychodów z tytułu modernizacji dróg alternatywnych.
2) Policz najpierw ile musiałaby wynosić opłata aby prywatnemu inwestorowi budowa alternatywnej autostrady się zwróciła. Samo utrzymanie autostrady to w Polsce ok. 200 tys. zł / km / m-c, budowa to ok. 40 mln zł / km. Do tego