Tajna koncesja jest tak napisana, że dziś nie ma umownych i prawnych...
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_G6DYF8JYdO4keBSZ7TiXGKdF4BrIdKIF,w300h194.jpg)
podstaw, aby zatrzymać podwyżki opłat.Ostatni komunikat prasowy wydany przez Generalną Dyrekcje Dróg Krajowych i Autostrad pokazuje, że państwo polskie jest w istocie bezsilne wobec prywatnej firmy, której rząd SLD udzielił w 1997 roku koncesji na zarządzanie fragmentem publicznej autostrady A4.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/sailor_73_p6eBYh3S6q,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- 122
Komentarze (122)
najlepsze
Docelowo wszystkie mają być płatne ale chyba od 2012 nie wprowadzono żadnych nowych opłat.
https://www.wykop.pl/wpis/38458913/w-gorace-trafil-wpis-sailor-73-dotyczacy-gdansk-i-/
po drugie, bramki są nie tak. dwu-trzygodzinne czekanie na bramkach to nie jest normalna konsekwencja wzmożonego ruchu w danym czasie. to konsekwencja niewydolnych bramek i niedołężnej obsługi.
na koniec dodam, że wystarczy porównać z innymi polskimi autostradami, które prezentują znacznie wyższy poziom.
Kiedys to byl wypok. Wolny rynek i te sprawy. Teraz same komuszki czerwone, albo brunatne.
Komentarz usunięty przez moderatora
@Windows98:
1) Trzeba by płacić odszkodowanie Stalexportowi bo umowa zabezpiecza go przed spadkiem przychodów z tytułu modernizacji dróg alternatywnych.
2) Policz najpierw ile musiałaby wynosić opłata aby prywatnemu inwestorowi budowa alternatywnej autostrady się zwróciła. Samo utrzymanie autostrady to w Polsce ok. 200 tys. zł / km / m-c, budowa to ok. 40 mln zł / km. Do tego