Odchodząc od tematu to te tramwaje są zwyczajnie ładne. SGP/Lohner E1 czy Düwag GT8S ale ten pierwszy fajniejszy no i nie zapominajmy o Jelczu krakowskich torowisk Konstal 105Na
Cena, ceną, ale jestem ciekaw jak wyglądają inne koszta - prąd, serwis, przeglądy, zużycie torowiska, itp.? Nie wiem jak to jest z tramwajami, ale np. w metrze wagony rosyjskie muszą przechodzić przegląd co 20 h, a najnowsze składy zaledwie co 3 miesiące. Nowe składy zużywają też dużo mniej prądu.
@marian1881 w lokalnym muzeum mamy tramwaj niemiecki z przed II wojny światowej który gdy hamował to odzyskiwał prąd i podawał go na druty... stare ikarusy autobusy paliły 30/100 nowe Solarisy 50/100 plus adblue... Tak te nowe maszyny są tańsze w eksploatacji...
Komentarze (24)
najlepsze
SGP/Lohner E1 czy Düwag GT8S ale ten pierwszy fajniejszy no i nie zapominajmy o Jelczu krakowskich torowisk Konstal 105Na