@zortabla_rt: niby tak, ale jak chce to egzaminator zawsze cię uwali. Albo puści cię jakimiś trudnymi trasami, albo cały czas będzie cię maglował jakimiś zmianami pasów itp. nawet jak jesteś dobrym kierowcą, to nie zawsze jeździsz 100% zgodnie z przepisami. Np. bardzo łatwo mogą cię uwalić bo się "nie obejrzałeś" przy jakimś manewrze.
@zortabla_rt: to znaczy zawierająca np. miejsca, gdzie w godzinach szczytu tworzy się Saigon, gdzie linie na jezdni są częściowo powycierane, a miejscami zalega błoto pośniegowe. Egzamin na prawko powinien być prosty jak w USA. Sprawdzić kluczowe kompetencje, a nie szukać sposobu na #!$%@? kursanta, bo akurat najedzie w takim miejscu na kawałek pola wyłączonego z ruchu. Człowiek i tak się uczy faktycznie jeździć dopiero po zdaniu
Te całe wymagania są chore, mój starszy dla beki sobie zrobił test. 30 lat za kółkiem i wiecie co? Nie zdał XDDD Big surprise? Nie bardzo, znajomą oblali za to, że żuła sobie gumę ¯\_(ツ)_/¯
Egzaminowałem i uczyłem dekadę. Przykro mi, że nie biorę udziału w nagonce na egzaminatorów razem z wami, ale ja znam tą pracę i to ciężka robota. Niewdzięczna. Z jednej strony chcecie aby kierowcy byli super wyszkoleni, a później macie pretensję, że egzaminator zły człowiek oblał za byle niezatrzymanie się na stopie.
kolejna nagonka na WORD. Skok PiSu na kasę WORDów, które teraz są na własnym rozrachunku. Egzaminatora obowiązuje dziennik ustaw o szkoleniu i egzaminowaniu i protokół z egzaminu. Jeżeli kursant popełni błąd to czemu ma przymknąć oko i stracić premię? Dwa te same błędy w tym samym zadaniu lub jeden błąd zagrażający bezpieczeństwu ruchu i koniec egzaminu. Gdzie tu specjalne oblewanie? Egzaminowałem ponad rok, uczyłem blisko dekadę. Artykuł słaby. Opis jeszcze gorszy.
@Grzegosh21: #!$%@? jak potłuczony ustawa a doświadczony egzaminator nie ma co najmniej 10 sposobów w kieszeni jak #!$%@?ć kursanta zresztą statystyki nie kłamią i nie chce mi się wierzyć że tylu kierowców to kompletne lewary zresztą od zawsze tak było
Komentarze (431)
najlepsze
Źle pojedziesz to oblejesz, proste.
@zortabla_rt: to znaczy zawierająca np. miejsca, gdzie w godzinach szczytu tworzy się Saigon, gdzie linie na jezdni są częściowo powycierane, a miejscami zalega błoto pośniegowe. Egzamin na prawko powinien być prosty jak w USA. Sprawdzić kluczowe kompetencje, a nie szukać sposobu na #!$%@? kursanta, bo akurat najedzie w takim miejscu na kawałek pola wyłączonego z ruchu. Człowiek i tak się uczy faktycznie jeździć dopiero po zdaniu