Jest jakaś nagroda dla 100 "klienta"? Swoją drogą, jeżdżę tą trasą kilka(naście)razy w roku, o każdej porze dnia, nocy i roku i nie rozumiem jak można tam mieć wypadek. Wystarczy zastosować się do oznaczeń dotyczących prędkości.
@DulGukat: Jak na pułapkę to jest z tego co pamiętam nieźle oznaczony :) Pytanie jak można było to zrobić lepiej? W przyszłości ruch który teraz idzie "zakrętem śmierci" pójdzie łącznicą o pewnie identycznym profilu i ograniczeniu prędkości. Więc obecnie to chyba tylko szerokość tej drogi i fakt braku węzła prowokuje kierowców to zbyt szybkiej jazdy i sprzyja wypadkom.
A tak na serio to mysle ze fotoradar by załatwił sprawę
@Pawel993: Na węźle Sośnica tak to załatwili, na zjeździe z A1 na A4 i 44. Naprawiali tam bariery 2–3 razy w miesiącu. Chyba tylko ja tam jeździłem 50. (⌐͡■͜ʖ͡■)
Teraz stoi żółta budka i niektórzy zwalniają do 40, choć ograniczenie dalej jest 50 (może ci, co dużo punktów mają). Oczywiście następny
Kilkanaście razy już tamtędy jechałem i moim zdaniem jeśli nie jest ślisko to ten zakręt nie jest niebezpieczny. Oczywiście pod warunkiem że obserwuje się drogę, bo jak ktoś się rozpędzi do 140 na ekspresówce i nie zwróci uwagi że jezdnia mu ucieka na bok to potem może być za późno. I abstrahuję już nawet od znaków drogowych, wystarczy patrzeć przed siebie i reagować.
Kilkanaście razy już tamtędy jechałem i moim zdaniem jeśli nie jest ślisko to ten zakręt nie jest niebezpieczny
@adamne: dla ludzi nie umiejących jeździć, z łysymi oponami, o fatalnym stanie zawieszenia tak. W przeciwnym razie - zakręt, jak zakręt, śmigałem tamtędy z różnymi prędkościami i różnymi samochodami.
wystarczy patrzeć przed siebie i reagować.
@adamne: dokładnie. Zdrowy rozsądek przede wszystkim.
Ludzie giną, zostają ranni, szkody idą w grube miliony złotych, a nasi urzędnicy co na to? ZGODNIE Z PLANEM!
A jak to wygląda w normalnym kraju? Jeżeli dany odcinek jest dobrze oznakowane ale dalej są wypadki - to trzeba go przebudować! W dupie to mam że za X lat to będzie potrzebne. Ile krwi trzeba jeszcze przelać bo ktoś chce zaoszczędzić parę milionów?
Komentarze (40)
najlepsze
A tak na serio to mysle ze fotoradar by załatwił sprawę
@Pawel993: Na węźle Sośnica tak to załatwili, na zjeździe z A1 na A4 i 44. Naprawiali tam bariery 2–3 razy w miesiącu. Chyba tylko ja tam jeździłem 50. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Teraz stoi żółta budka i niektórzy zwalniają do 40, choć ograniczenie dalej jest 50 (może ci, co dużo punktów mają).
Oczywiście następny
@adamne: dla ludzi nie umiejących jeździć, z łysymi oponami, o fatalnym stanie zawieszenia tak. W przeciwnym razie - zakręt, jak zakręt, śmigałem tamtędy z różnymi prędkościami i różnymi samochodami.
@adamne: dokładnie. Zdrowy rozsądek przede wszystkim.
W słynnej gazecie kolejny redaktor kolejny raz pjerdoli smuty jak potłuczony.
Ludzie giną, zostają ranni, szkody idą w grube miliony złotych, a nasi urzędnicy co na to? ZGODNIE Z PLANEM!
A jak to wygląda w normalnym kraju? Jeżeli dany odcinek jest dobrze oznakowane ale dalej są wypadki - to trzeba go przebudować! W dupie to mam że za X lat to będzie potrzebne. Ile krwi trzeba jeszcze przelać bo ktoś chce zaoszczędzić parę milionów?
Naprawdę nie da się zauważyć, że to ostry zakręt?
*rodzinom
#