@tomaszp59: nie oslepial postronnych osób, używał ich razem z sygnałem dźwiękowym w celu ostrzeżenia przed niebezpieczeństwem na drodze nikt by mu za to nie zabrał prawa jazdy
@nochybaniebardzo: jakie manewry usprawiedliwiają takie zachowanie? Pytam na przyszłość, kiedy będę mógł na lewym pasie hamować przed samochodem za mną ( ͡°͜ʖ͡°)
Że też ludziom się tak chce, przecież z tego kompletnie nic nie wynika poza zwięszaniem niebezpieczeństwa kolizji. Jak mnie ktoś rozsierdzi za kółkiem to włączam głośną muzę i przechodzi xD
@sargento: ok, spoko - to załączam Ci rozpiskę ze stereotypami abyś nigdy się nie pomylił w ocenianiu ludzi po marce, miłego stosowania panie janusz
alfa romeo - kurde, zwolnię bo moja laweta mnie nie dogania audi - jak napisałeś, piąte zero w logo bmw - jadę to rondo bokiem, ooo kierunkowskazy, ciekawe do czego to jest citroen - ooo, trasa aż 5km, zdrzemnę się, nikomu za mną się nie spieszy ford
Komentarze (166)
najlepsze
idiota nie nadaje się do kierowania autem na drogach publicznych
nikt by mu za to nie zabrał prawa jazdy
Komentarz usunięty przez moderatora
@nochybaniebardzo: jakie manewry usprawiedliwiają takie zachowanie? Pytam na przyszłość, kiedy będę mógł na lewym pasie hamować przed samochodem za mną ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Jak tak dalej będzie testował swoje Audi to któryś kierowca ciężarówki przetestuje mu czy klapa się dobrze domyka.
Do czterech zer wsiada piąte, następuje przekroczenie masy krytycznej, rozpoczyna się gwałtowa reakcja łańcuchowa i #!$%@? pod deklem.
Kiedy się nauczymy, że to nie marka determinuje sposób jazdy ale kierowca? ¯\_(ツ)_/¯
alfa romeo - kurde, zwolnię bo moja laweta mnie nie dogania
audi - jak napisałeś, piąte zero w logo
bmw - jadę to rondo bokiem, ooo kierunkowskazy, ciekawe do czego to jest
citroen - ooo, trasa aż 5km, zdrzemnę się, nikomu za mną się nie spieszy
ford