Znów ten huk pękających dup, niesie się na wykopie już któryś to dzień ( ͡°͜ʖ͡°) PO to by zrobił z tego wał tysiąclecia i pewnie o te miliardy, które przelecą im przed nosem jest taki krzyk.
Matoły budują port lotniczy a na modernizację węzła katowickiego nie chcą wyłożyć podczas gdy warszawski drugi raz modernizują. Faktycznie trzeba pomyśleć o autonomii.
@gremlin085: Pisałem o kolejach a nie drogach które i tak tu są budowane przy znajomościach miast z wykonawcami. Ostatnio mniej bo rynek budowlany i tak ma zajęcia i nie potrzebuje "dotacji" prezydentów miast śląskich. Afera mam wrażenie że nie wybuchła jeszcze tylko dlatego, że kierowcom to się podoba. Kolej mamy z lat 70 a o SKM staramy się już 20 lat bezskutecznie.
że "inwestycjami" zaczęliśmy nazywać - na unijną modłę - ścieżki rowerowe i aquaparki,
@4tek: Wyobraź sobie, że ludzie do życia potrzebują czegoś więcej niż hut i lotnisk. I ścieżki rowerowe jak najbardziej są inwestycjami, bo podnoszą jakość życia, a w efekcie produktywność. Rozumiem, że dla ciebie turystyka i rozrywka, to nie są "prawdziwe" branże, ani inwestycje. Ale nawet przyjmując taki punkt widzenia, to może najpierw postaraliby się, żeby pociąg z
To jest skandal, że ten Misiewicz z Klubu Jagiellońskiego zostaje prezesem spółki mającej budować port lotniczy. Ten facet jest prawnikiem i ma własną, małą kancelarię. Nie zna się na deweloperce, inżynierii, zarządzaniu. To jest doktor politologii...
@fryferykkompot: Te same głupkowate zarzuty i epitety powtarzane jak mantra z tak wielu kont pod każdym znaleziskiem o Bartosiaku albo CPK. I nawet nie zwracasz uwagi że ten wywiad je falsyfikuje.
Inżynier to wie jednak więcej niż to, jakie są gatunki betonu. Umie np.: planować cały proces budowy. Bartosiak to mógł być dobry to opracowania koncepcji portu lotniczego, ale nie do jego wykonania.
Wolę jeździć po drogach i mostach budowanych przez inżynierów niż przez geopolityków.
Komentarze (103)
najlepsze
https://www.google.com/maps/dir/Pekin,+Chiny/Nowy+Jork,+Stany+Zjednoczone/@40.5485646,-163.1502575,2.88z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x35f05296e7142cb9:0xb9625620af0fa98a!2m2!1d116.4073963!2d39.9041999!1m5!1m1!1s0x89c24fa5d33f083b:0xc80b8f06e177fe62!2m2!1d-74.0059728!2d40.7127753!3e4
https://www.google.com/flights?hl=pl&authuser=0#flt=/m/01914./m/02_286.2018-10-04/m/02_286./m/01914.2018-10-08;c:EUR;e:1;sd:1;t:f
@ZostaneMistrzem: dysponujesz może jakąś poważną wielopłaszczyznową analizą w temacie, której konkluzja właśnie tak wygląda?
@4tek: Wyobraź sobie, że ludzie do życia potrzebują czegoś więcej niż hut i lotnisk. I ścieżki rowerowe jak najbardziej są inwestycjami, bo podnoszą jakość życia, a w efekcie produktywność. Rozumiem, że dla ciebie turystyka i rozrywka, to nie są "prawdziwe" branże, ani inwestycje. Ale nawet przyjmując taki punkt widzenia, to może najpierw postaraliby się, żeby pociąg z
@4tek: Czyli jesteś zauroczony ta mową trawą.
Inżynier to wie jednak więcej niż to, jakie są gatunki betonu. Umie np.: planować cały proces budowy. Bartosiak to mógł być dobry to opracowania koncepcji portu lotniczego, ale nie do jego wykonania.
Wolę jeździć po drogach i mostach budowanych przez inżynierów niż przez geopolityków.